Agentii Omniasig fac disparute actele din dosar, clientii platesc
Data publicarii: 26-03-2008 | AutoIndiferent ce companie de asigurari alege, soferului i se impune o franciza de cel putin 100 de euro la CASCO, noteaza Curentul. Dar se poate si mai rau, asa cum este cazul unor clienti ai Omniasig. Acestia au platit asigurarea CASCO, insa s-au vazut nevoiti sa scoata din buzunarul propriu aproape 1.000 de euro pentru reparatiile efectuate intr-un service agreat de asigurator. Plimbati de la un departament la altul al Omniasig, clientii au descoperit ca din dosar lipseau tocmai fotografiile care aratau ca in momentul semnarii contractului masina nu avea nicio zgarietura.
Companiile de asigurari reusesc mai intotdeauna sa scape cu buzunarul plin, in vreme ce clientul plateste si prima, si reparatiile. Un agent Omniasig si-a lasat clientii fara aproximativ 1.000 de euro, desi incasase tariful de prima.
Daca ai norocul sa nu fii implicat in niciun accident si sa nu fii victima unui furt cat timp e valabila asigurarea CASCO, atunci poti sa spui ca ai ales cea mai buna companie de asigurari. Daca insa ai nevoie ca societatea sa-ti plateasca pentru vreo dauna, lucrurile se complica. Este si cazul unor fosti clienti ai Omniasig, care au platit o suma frumusica pentru asigurarea CASCO. Oamenii au dus masina la sediul firmei de asigurari, unde agentul a facut fotografiile care urmau sa fie folosite in caz de dauna. Dupa completarea dosarului, clientii au semnat si au platit. Dupa ceva vreme, au gasit autoturismul lovit in parcare. Au contactat agentul sa vina sa constate dauna.
Angajatul Omniasig i-a sfatuit pe clienti sa apeleze la un service agreat, deoarece acolo se face treaba cum trebuie. Luand de bun sfatul agentului, clientii au dus masina in service-ul recomandat, dar, cand a fost vorba sa o recupereze, au trebuit sa plateasca din buzunarul propriu aproape 1.000 de euro, cat au costat reparatiile, pentru ca fotografiile initiale disparusera din dosar. Or, in cazul in care cei de la departamentul de dauna nu au cu ce sa compare starea masinii avariate, nu pot plati despagubiri.
Stiind ca in ziua semnarii contractului de CASCO agentul a fotografiat masina pe toate partile, clientii s-au adresat angajatilor Omniasig, cautand o solutie pentru problema lor. Au fost plimbati de la un departament la altul si au avut parte de noi afronturi verbale (ca doar asa se trateaza clientul in Romania). Daca sunau sa afle care mai este stadiul dosarului si deveneau prea insistenti, li se trantea pur si simplu telefonul in nas, iar interpelarile pe calea mesageriei electronice au ramas mereu fara raspuns. Toate acestea in conditiile in care exista un contract in baza caruia Omniasig incasase niste bani.
Nu este nimic de mirare daca avem in vedere faptul ca, in noile contracte de asigurare tip CASCO, mai toate firmele au inserat clauza francizei de eveniment, iar daca avaria nu e suficient de mare, oricum nu primesti nimic. Mai mult, cu putin timp in urma, semnalam ca la Omniasig nu gasesti acelasi tarif de polita la toate unitatile teritoriale!
Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an