8 milioane de euro investiti pentru promovarea imaginii Romaniei in strainatate
Data publicarii: 28-03-2008 | TurismGuvernul Romaniei intentioneaza sa investeasca 8 milioane de euro intr-un proiect amplu care are ca scop promovarea inaginii Romaniei in strainatate. Programul se va numi "Romani in Europa" si se va desfasura pe parcursul a opt luni de zile, urmarind imbunatatirea perceptiei comunitatiide romani si a tarii noastre in Italia si in Spania.
Procedurile pentru organizarea unei campanii de comunicare au fost demarate de Agentia de Strategii Guvernamentale. Institutia a lansat la inceputul acestei luni anuntul in vederea selectarii agentiilor de comunicare interesate de realizarea a doua campanii in Italia si Spania. Procedura de selectie se va face pe baza unor criterii de calificare sau selectie. Agentiile interesate trebuie sa prezinte o garantie de participare de 300.000 de lei pentru fiecare proiect in parte.
Termenul-limita pentru depunerea ofertelor este 7 aprilie. In urma acestei preselectii, Agentia va stabili o lista de maximum cinci societati. Selectia va fi facuta de o comisie, principalul criteriu fiind oferta economica cea mai avantajoasa. Proiectul are drept obiective imbunatatirea imaginii comunitatii de romani in mass-media prin sporirea vizibilitatii in spatiul public, prevenirea si combaterea prejudecatilor fata de romanii din Italia si Spania si informarea transparenta a opiniei publice din Romania cu privire la actiunile de comunicare derulate in Italia si Spania.
La cerea Agentiei de Strategii Guvernamentale, la sfarsitul anului trecut, a fost realizat un studiu sociologic despre "Comunitatea romaneasca in Italia. In urma studiului a rezultat ca aproape 30% din romanii care lucreaza in Italia considera ca sunt discriminati la locul de munca.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an