BRAT face recomandari trusturilor media
Data publicarii: 31-03-2008 | MediaBiroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a anuntat ca va include in propriul statut un nou obiectiv (simbolic) potrivit caruia membrii organizatiei recomanda tranzactionarea spatiilor publicitare din presa scrisa pe baza rezultatelor furnizate de asociatie, noteaza Adevarul.
Decizia a fost luata ca urmare a scrisorii inaintate de Catalin Tolontan, membru in Consiliul de Administratie al BRAT, care semnala faptul ca trustul Mediapro ofera conditii mai bune de vanzare a spatiului publicitar pe tv agentiilor care investesc in publicatiile grupului.
Potrivit lui Silviu Ispas, proaspat reales in functia de presedinte BRAT, este vorba despre o "recomandare generala de onoare" de folosire a cifrelor BRAT, intrucat organizatia nu se poate implica in negocierile dintre trusturi si clientii de publicitate. "Odata cu includerea acestui nou obiectiv, vrem sa spunem ca ne dorim ca cifrele pe care le furnizam sa fie folosite", a spus Arina Ureche, directorul general al BRAT.
La randul sau, Claudiu Serban, reprezentantul Ringier Romania in BRAT, a declarat ca schimbarea din regulamentul organizatiei "este doar o subliniere a rolului pe care l-a avut BRAT de la inceput", si anume furnizarea de cifre de audienta pe baza carora sa se vanda publicitate.
Editiile electronice ale publicatiilor vor fi auditate
Referitor la proiectele pentru 2008, Arina Ureche a spus ca organizatia se pregateste sa masoare audienta editiilor electronice ale publicatiilor, in prezent proiectul fiind in atentia comisiei tehnice care se ocupa de auditul tirajelor. Ureche a precizat ca proiectul este intr-un stadiu incipient si ca raportarea unor astfel de date se va putea realiza, cel mai devreme, in a doua jumatate a anului 2009.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall