Al Gore investeste 300 de milioane de dolari in publicitate verde
Data publicarii: 01-04-2008 | MediuAl Gore a ridicat la un rang profetic campania sa impotriva incalzirii globale, punand in practica o noua campanie publicitara in valoare de 300 milioane de dolari prin care intentioneaza sa impuna, in timpul campaniei electorale pentru presidentie, o dezbatere asupra schimbarilor climatice, informeaza The Guardian.
Laureatul premiului Nobel s-a oferit, in cadrul programului CBS 60 Minutes, sa isi doneze atat banii de pe urma premiului sau Nobel cat si profiturile de pe urma cartii si filmului An Inconvenient Truth. Filmul a adus in casele tuturor americanilor problema incalzirii globale si lui Al Gore un premiu Oscar.
In aceasta campanie Al Gore spune ca vrea sa ii convinga pe americani ca protejarea planetei depaseste limitele politice din ziua de azi.
"Vom avea cu totii acelasi interes, de a lua masurile care trebuie in acest scop", a declarat Al Gore. "Oare ne este noua destinat sa distrugem acest loc pe care noi il numim acasa, planeta pamant? Nu pot sa cred ca acesta este destinul nostru. Nu este. Dar trebuie sa ne trezim la realitate, sa facem ceea ce trebuie si sa renuntam la toate jocurile acestea politice pe aceasta tema. Aici este vorba de supravietuire", a mai adaugat el.
Prima campanie publicitara care va fi lansata pe internet si la televizor incepand de miercuri va face apel la partenerii cel mai putin implicati in problema incalzirii globale.
Spoturile publicitare o vor prezenta pe Nancy Pelosy, reprezentanta camerei democratilor din cadrul Casei Albe, alaturi de New Gingrich, conservationistul republican care a ocupat odata acest post.
Suportul oferit de acesti importanti conservationisti marcheaza victoria lui Al Gore in eforturile sale de a face din incalzirea globala o cauza importanta pentru intreaga populatie americana.
Segmentul 60 Minutes a marcat neobisnuita aparitie a lui Al Gore in competitia prezidentiala. Dupa experienta usturatoare a pierderii a Casei Albe in favoarea lui George Bush, Gore a devenit avocatul pasionat al mediului.
Un grup de democrati continua sa spere ca Al Gore se va reintoarce in politica, in ciuda protestelor sale. Al Gore, in ciuda celor opt ani de vice presedentie alaturi de Bill Clinton, a ramas pana acum neutru in aceasta competitie.
Campania publicitara este realizata de o agentie publicitara foarte cunoscuta de spectatorii televiziunii americane. Aceeasi agentie a facut publicitate asigurarilor Geico de automobile folosind spoturi cu soparle vorbitoare si o parodie a filmului Planeta Maimutelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză