Al Gore investeste 300 de milioane de dolari in publicitate verde
Data publicarii: 01-04-2008 | MediuAl Gore a ridicat la un rang profetic campania sa impotriva incalzirii globale, punand in practica o noua campanie publicitara in valoare de 300 milioane de dolari prin care intentioneaza sa impuna, in timpul campaniei electorale pentru presidentie, o dezbatere asupra schimbarilor climatice, informeaza The Guardian.
Laureatul premiului Nobel s-a oferit, in cadrul programului CBS 60 Minutes, sa isi doneze atat banii de pe urma premiului sau Nobel cat si profiturile de pe urma cartii si filmului An Inconvenient Truth. Filmul a adus in casele tuturor americanilor problema incalzirii globale si lui Al Gore un premiu Oscar.
In aceasta campanie Al Gore spune ca vrea sa ii convinga pe americani ca protejarea planetei depaseste limitele politice din ziua de azi.
"Vom avea cu totii acelasi interes, de a lua masurile care trebuie in acest scop", a declarat Al Gore. "Oare ne este noua destinat sa distrugem acest loc pe care noi il numim acasa, planeta pamant? Nu pot sa cred ca acesta este destinul nostru. Nu este. Dar trebuie sa ne trezim la realitate, sa facem ceea ce trebuie si sa renuntam la toate jocurile acestea politice pe aceasta tema. Aici este vorba de supravietuire", a mai adaugat el.
Prima campanie publicitara care va fi lansata pe internet si la televizor incepand de miercuri va face apel la partenerii cel mai putin implicati in problema incalzirii globale.
Spoturile publicitare o vor prezenta pe Nancy Pelosy, reprezentanta camerei democratilor din cadrul Casei Albe, alaturi de New Gingrich, conservationistul republican care a ocupat odata acest post.
Suportul oferit de acesti importanti conservationisti marcheaza victoria lui Al Gore in eforturile sale de a face din incalzirea globala o cauza importanta pentru intreaga populatie americana.
Segmentul 60 Minutes a marcat neobisnuita aparitie a lui Al Gore in competitia prezidentiala. Dupa experienta usturatoare a pierderii a Casei Albe in favoarea lui George Bush, Gore a devenit avocatul pasionat al mediului.
Un grup de democrati continua sa spere ca Al Gore se va reintoarce in politica, in ciuda protestelor sale. Al Gore, in ciuda celor opt ani de vice presedentie alaturi de Bill Clinton, a ramas pana acum neutru in aceasta competitie.
Campania publicitara este realizata de o agentie publicitara foarte cunoscuta de spectatorii televiziunii americane. Aceeasi agentie a facut publicitate asigurarilor Geico de automobile folosind spoturi cu soparle vorbitoare si o parodie a filmului Planeta Maimutelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri