Al Gore investeste 300 de milioane de dolari in publicitate verde
Data publicarii: 01-04-2008 | MediuAl Gore a ridicat la un rang profetic campania sa impotriva incalzirii globale, punand in practica o noua campanie publicitara in valoare de 300 milioane de dolari prin care intentioneaza sa impuna, in timpul campaniei electorale pentru presidentie, o dezbatere asupra schimbarilor climatice, informeaza The Guardian.
Laureatul premiului Nobel s-a oferit, in cadrul programului CBS 60 Minutes, sa isi doneze atat banii de pe urma premiului sau Nobel cat si profiturile de pe urma cartii si filmului An Inconvenient Truth. Filmul a adus in casele tuturor americanilor problema incalzirii globale si lui Al Gore un premiu Oscar.
In aceasta campanie Al Gore spune ca vrea sa ii convinga pe americani ca protejarea planetei depaseste limitele politice din ziua de azi.
"Vom avea cu totii acelasi interes, de a lua masurile care trebuie in acest scop", a declarat Al Gore. "Oare ne este noua destinat sa distrugem acest loc pe care noi il numim acasa, planeta pamant? Nu pot sa cred ca acesta este destinul nostru. Nu este. Dar trebuie sa ne trezim la realitate, sa facem ceea ce trebuie si sa renuntam la toate jocurile acestea politice pe aceasta tema. Aici este vorba de supravietuire", a mai adaugat el.
Prima campanie publicitara care va fi lansata pe internet si la televizor incepand de miercuri va face apel la partenerii cel mai putin implicati in problema incalzirii globale.
Spoturile publicitare o vor prezenta pe Nancy Pelosy, reprezentanta camerei democratilor din cadrul Casei Albe, alaturi de New Gingrich, conservationistul republican care a ocupat odata acest post.
Suportul oferit de acesti importanti conservationisti marcheaza victoria lui Al Gore in eforturile sale de a face din incalzirea globala o cauza importanta pentru intreaga populatie americana.
Segmentul 60 Minutes a marcat neobisnuita aparitie a lui Al Gore in competitia prezidentiala. Dupa experienta usturatoare a pierderii a Casei Albe in favoarea lui George Bush, Gore a devenit avocatul pasionat al mediului.
Un grup de democrati continua sa spere ca Al Gore se va reintoarce in politica, in ciuda protestelor sale. Al Gore, in ciuda celor opt ani de vice presedentie alaturi de Bill Clinton, a ramas pana acum neutru in aceasta competitie.
Campania publicitara este realizata de o agentie publicitara foarte cunoscuta de spectatorii televiziunii americane. Aceeasi agentie a facut publicitate asigurarilor Geico de automobile folosind spoturi cu soparle vorbitoare si o parodie a filmului Planeta Maimutelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil