Carrefour intra pe piata telefoniei mobile

Data publicarii: 01-04-2008 | Afaceri

Polonezii vor putea beneficia de minute si SMS-uri gratuite daca fac cumparaturi din reteaua Carrefour, noteaza Cotidianul. Francezii de la Carrefour vor intra, incepind cu 9 aprilie, pe piata telefoniei mobile din Polonia, scrie cotidianul polonez "Polska". Astfel, potrivit sursei citate, clientii fideli ai celui mai mare retailer din Polonia vor putea beneficia de un numar de minute si de SMS-uri gratuite in reteaua Carrefour. De asemenea, de cite ori vor face cumparaturi in magazinele Carrefour, polonezii isi vor putea incarca SIM-urile, costul unui minut fiind 0,139 euro.

Analistii citati de cotidianul "Polska" sustin ca intrarea Carrefour pe piata telefoniei mobile va duce la scaderea tarifelor la toti ceilalti operatori, putindu-se ajunge la o ajustare a tarifelor cu pina la 10%.

Aceasta in conditiile in care numarul clientilor Carrefour este estimat la citeva sute de mii, retailerul detinind in Polonia o retea formata din 75 de hipermarketuri si 270 de supermarketuri.

Potrivit ziaristilor polonezi, si Tesco Polska are in vedere constituirea unei retele proprii de telefonie mobila in Polonia, la fel ca si Auchan. De altfel, Carrefour nu este singurul retailer care a intrat pe piata de telefonie mobila. Potrivit cotidianului "Polska", aceeasi idee a implementat-o Tesco in Marea Britanie, reteaua reusind sa adune peste doua milioane de utilizatori ai telefoniei mobile. Totodata, datorita concurentei acerbe, costurile convorbirilor au scazut cu doua treimi.

Cotidianul