Carrefour intra pe piata telefoniei mobile
Data publicarii: 01-04-2008 | AfaceriPolonezii vor putea beneficia de minute si SMS-uri gratuite daca fac cumparaturi din reteaua Carrefour, noteaza Cotidianul. Francezii de la Carrefour vor intra, incepind cu 9 aprilie, pe piata telefoniei mobile din Polonia, scrie cotidianul polonez "Polska". Astfel, potrivit sursei citate, clientii fideli ai celui mai mare retailer din Polonia vor putea beneficia de un numar de minute si de SMS-uri gratuite in reteaua Carrefour. De asemenea, de cite ori vor face cumparaturi in magazinele Carrefour, polonezii isi vor putea incarca SIM-urile, costul unui minut fiind 0,139 euro.
Analistii citati de cotidianul "Polska" sustin ca intrarea Carrefour pe piata telefoniei mobile va duce la scaderea tarifelor la toti ceilalti operatori, putindu-se ajunge la o ajustare a tarifelor cu pina la 10%.
Aceasta in conditiile in care numarul clientilor Carrefour este estimat la citeva sute de mii, retailerul detinind in Polonia o retea formata din 75 de hipermarketuri si 270 de supermarketuri.
Potrivit ziaristilor polonezi, si Tesco Polska are in vedere constituirea unei retele proprii de telefonie mobila in Polonia, la fel ca si Auchan. De altfel, Carrefour nu este singurul retailer care a intrat pe piata de telefonie mobila. Potrivit cotidianului "Polska", aceeasi idee a implementat-o Tesco in Marea Britanie, reteaua reusind sa adune peste doua milioane de utilizatori ai telefoniei mobile. Totodata, datorita concurentei acerbe, costurile convorbirilor au scazut cu doua treimi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil