Primul centru outlet, pana la finele 2008
Data publicarii: 11-04-2008 | AfaceriPana la sfarsitul acestui an, la km 13 al Autostrazii Bucuresti-Pitesti va fi inaugurat primul centru outlet de mari dimesiuni din tara noastra. Intregul proiect va avea 38.000 de mp si va costa 18 milioane de euro.
Magazinele de tip outlet sunt foarte populare in alte parti ale lumii si asta deoarece comercializeaza produse ale unor branduri celebre, la costuri accesibile. In SUA, spre exemplu, sunt in acest moment mai mult de 220 de astfel de centre.
Directorul Mega Designer Outlets, centrul care va fi dezvoltat pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, a vorbit pentru The Money Channel despre evolutia segmentului de retail din urmatorii ani.
"Inteleg ca vor fi peste 100 de malluri pe piata din Romania in urmatorii ani. Cred insa ca este o crestere mult prea mare pentru piata din tara dumneavoastra si de accea este foarte posibil sa apara unele corectii.
Noi, ca si companie, nu suntem competitori directi ai pietei de retail. Imi place sa spun ca suntem un jucator cu un concept diferit. Competitia este intr-adevar acerba, insa noi propunem o alternativa la ceea ce s-a anuntat deja in Romania: centre de outlet. Sunt sute de romani care calatoresc sute, mii de kilometri pentru a-si face cumparaturile. Daca mergi la outletul de la Pandorf, in Austria, ai sa vezi in parcare foarte multe masini din Romania. Asta ma face sa cred ca piata locala este pregatita pentru acest nou concept comercial," a declarat Chang S. Oh, managing director MEGA Company.
"Planul nostru este sa inauguram in decursul urmatorilor 3 ani inca doua centre pe langa cel prezentat deja. Primul proiect de outlet va fi construit din foarte multa marmura si sticla, de aceea costurile de executie vor fi unele ridicate. Am estimat un buget de 18 milioane de euro. Pentru celelalte doua costurile sunt evaluate la cate 15 milioane in parte. Cred ca in viitorul imediat apropiat, in circa 5 ani, Romania poate absorbi cu usurinta ofertele a cel putin doua centre de outlet. Unul in partea de nord a tarii si unul in partea de sud. Pe masura ce va creste puterea de cumparare oamenii vor dori cat mai multe branduri. Ca si companie americana suntem interesati in special in promovarea firmelor din Statele Unite," a adaugat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri