Primul centru outlet, pana la finele 2008
Data publicarii: 11-04-2008 | AfaceriPana la sfarsitul acestui an, la km 13 al Autostrazii Bucuresti-Pitesti va fi inaugurat primul centru outlet de mari dimesiuni din tara noastra. Intregul proiect va avea 38.000 de mp si va costa 18 milioane de euro.
Magazinele de tip outlet sunt foarte populare in alte parti ale lumii si asta deoarece comercializeaza produse ale unor branduri celebre, la costuri accesibile. In SUA, spre exemplu, sunt in acest moment mai mult de 220 de astfel de centre.
Directorul Mega Designer Outlets, centrul care va fi dezvoltat pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, a vorbit pentru The Money Channel despre evolutia segmentului de retail din urmatorii ani.
"Inteleg ca vor fi peste 100 de malluri pe piata din Romania in urmatorii ani. Cred insa ca este o crestere mult prea mare pentru piata din tara dumneavoastra si de accea este foarte posibil sa apara unele corectii.
Noi, ca si companie, nu suntem competitori directi ai pietei de retail. Imi place sa spun ca suntem un jucator cu un concept diferit. Competitia este intr-adevar acerba, insa noi propunem o alternativa la ceea ce s-a anuntat deja in Romania: centre de outlet. Sunt sute de romani care calatoresc sute, mii de kilometri pentru a-si face cumparaturile. Daca mergi la outletul de la Pandorf, in Austria, ai sa vezi in parcare foarte multe masini din Romania. Asta ma face sa cred ca piata locala este pregatita pentru acest nou concept comercial," a declarat Chang S. Oh, managing director MEGA Company.
"Planul nostru este sa inauguram in decursul urmatorilor 3 ani inca doua centre pe langa cel prezentat deja. Primul proiect de outlet va fi construit din foarte multa marmura si sticla, de aceea costurile de executie vor fi unele ridicate. Am estimat un buget de 18 milioane de euro. Pentru celelalte doua costurile sunt evaluate la cate 15 milioane in parte. Cred ca in viitorul imediat apropiat, in circa 5 ani, Romania poate absorbi cu usurinta ofertele a cel putin doua centre de outlet. Unul in partea de nord a tarii si unul in partea de sud. Pe masura ce va creste puterea de cumparare oamenii vor dori cat mai multe branduri. Ca si companie americana suntem interesati in special in promovarea firmelor din Statele Unite," a adaugat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall