Primul centru outlet, pana la finele 2008
Data publicarii: 11-04-2008 | AfaceriPana la sfarsitul acestui an, la km 13 al Autostrazii Bucuresti-Pitesti va fi inaugurat primul centru outlet de mari dimesiuni din tara noastra. Intregul proiect va avea 38.000 de mp si va costa 18 milioane de euro.
Magazinele de tip outlet sunt foarte populare in alte parti ale lumii si asta deoarece comercializeaza produse ale unor branduri celebre, la costuri accesibile. In SUA, spre exemplu, sunt in acest moment mai mult de 220 de astfel de centre.
Directorul Mega Designer Outlets, centrul care va fi dezvoltat pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, a vorbit pentru The Money Channel despre evolutia segmentului de retail din urmatorii ani.
"Inteleg ca vor fi peste 100 de malluri pe piata din Romania in urmatorii ani. Cred insa ca este o crestere mult prea mare pentru piata din tara dumneavoastra si de accea este foarte posibil sa apara unele corectii.
Noi, ca si companie, nu suntem competitori directi ai pietei de retail. Imi place sa spun ca suntem un jucator cu un concept diferit. Competitia este intr-adevar acerba, insa noi propunem o alternativa la ceea ce s-a anuntat deja in Romania: centre de outlet. Sunt sute de romani care calatoresc sute, mii de kilometri pentru a-si face cumparaturile. Daca mergi la outletul de la Pandorf, in Austria, ai sa vezi in parcare foarte multe masini din Romania. Asta ma face sa cred ca piata locala este pregatita pentru acest nou concept comercial," a declarat Chang S. Oh, managing director MEGA Company.
"Planul nostru este sa inauguram in decursul urmatorilor 3 ani inca doua centre pe langa cel prezentat deja. Primul proiect de outlet va fi construit din foarte multa marmura si sticla, de aceea costurile de executie vor fi unele ridicate. Am estimat un buget de 18 milioane de euro. Pentru celelalte doua costurile sunt evaluate la cate 15 milioane in parte. Cred ca in viitorul imediat apropiat, in circa 5 ani, Romania poate absorbi cu usurinta ofertele a cel putin doua centre de outlet. Unul in partea de nord a tarii si unul in partea de sud. Pe masura ce va creste puterea de cumparare oamenii vor dori cat mai multe branduri. Ca si companie americana suntem interesati in special in promovarea firmelor din Statele Unite," a adaugat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara