ZF: BRD-SocGen cheltuie cu personalul peste 130 mil. euro anual
Data publicarii: 11-04-2008 | Finante-BanciCheltuielile cu personalul in cadrul BRD-SocGen, a doua banca de pe piata dupa active, depasesc 130 mil. euro anual, acestea crescand in ultimii ani ca urmare a ritmului accelerat in care banca a facut angajari. Mai mult, bugetul de resurse umane reprezinta jumatate din cheltuielile anuale ale bancii.
"Bugetul alocat cheltuielilor de personal a fost de 130 mil. euro anul trecut, aici fiind incluse si salariile angajatilor BRD", spune Florin Luca, care preia la inceputul saptamanii viitoare pozitia de la Paris de director adjunct resurse umane pe international retail banking in cadrul Societe Generale .
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri