Clientii Bancii Transilvania, tinta unor tentative de frauda

Data publicarii: 16-04-2008 | Finante-Banci

In cursul zilei de 15 aprilie, au fost trimise de catre entitati neautorizate, mesaje prin care s-a incercat obtinerea de date confidentiale aferente cardurilor clientilor Bancii Transilvania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.

Este vorba de o incercare de tip "phishing", prin care se urmareste intrarea in posesia datelor detinatorilor de carduri, in vederea utilizarii lor pentru derulari de operatiuni neautorizate.

In comunicat se mai precizeaza ca, imediat ce Banca Transilvania a identificat aceasta situatie, a trecut la informarea clientilor, prin toate canalele pe care le are la dispozitie, in scopul limitarii oricaror riscuri operationale de frauda.

"Banca Transilvania nu a transmis si nu va transmite clientilor sai mesaje prin care sunt solicitate date confidentiale privind cardurile, respectiv nu trimite niciodata mesaje e-mail in care sa fie introduse link-uri catre site-uri in care sa li se ceara clientilor sa introduca informatii cu privire la identitatea personala, conturi, numarul cardului, data expirarii, PIN-ul sau alte detalii despre produse si servicii bancare detinute", au declarat oficiali ai bancii.

Banca Transilvania a anuntat cu aceasta ocazie ca se va implica in actiuni - impreuna cu organele de ancheta abilitate - in scopul identificarii persoanelor responsabile pentru aceste actiuni.

Redactia BankNews.ro