Omniasig vinde asigurari pentru locuinta in reteaua de magazine Carrefour
Data publicarii: 18-04-2008 | AfaceriCarrefour Romania, in parteneriat cu asiguratorul Omniasig, ofera pana pe 31 iulie serviciul de asigurare a locuintei "Express Cassa" la pretul de 100 lei pentru o locuinta in valoare de 50.000 euro si este disponibil in magazinele Carrefour, a anuntat vineri retailer-ul.
Serviciul este valabil din 19 aprilie si completeaza celelalte servicii oferite de Carrefour in parteneriat cu Omniasig. Asigurarea "Express Cassa" acopera riscul de incendiu, trasnet, explozie, caderi de corpuri, furtul bunurilor, in limita a 20% din suma asigurata a acestora si, optional, riscul in caz de cutremur.
Potentialii clienti pot afla informatii despre acest serviciu in agentiile de voiaj "Carrefour Voiaj", precum si in standuri special amenajate in Carrefour Militari, Carrefour Baneasa, Carrefour Colentina, Carrefour Unirii, Carrefour Orhideea, Carrefour Iasi, Cluj, Constanta, Ploiesti, Brasov, in Carrefour Braila si, din 17 aprilie, si in Carrefour Suceava.
Carrefour Romania a raportat afaceri de 866 milioane euro in 2007, in crestere cu 42,2%, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro.
Omniasig, al doilea jucator din piata de asigurari romaneasca, face parte din grupul financiar Vienna Insurance Group, care mai detine in Romania companiile Omniasig Life, Omniasig Pensii, Unita, Agras si Asirom. Omniasig a afisat, pentru 2007, prime brute in valoare de 884 milioane lei (264,8 milioane euro), in crestere cu circa 65% fata 2006 cand inregistrase afaceri de 536 milioane lei (152 milioane euro).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an