Invazie de promotii in magazine
Data publicarii: 21-04-2008 | AfaceriDupa mai bine de trei luni de liniste printre rafturi, companiile "au copt" metode dintre cele mai diverse pentru atragerea clientilor, noteaza Evenimentul Zilei.
Daca nu stiti cu precizie ce vreti sa cumparati, drumul pana la supermarket ar putea deveni o aventura ce va rapeste mult timp. Dupa mai bine de trei luni, promotiile au invadat magazinele, iar companiile mizeaza pe inovatie si pe prima de Paste pentru a-si vinde cat mai bine produsele.
Plasma cu sistem home cinema cadou, cozonac italian la pachet cu vin frantuzesc, bere cu rucsac cadou, crema cu sampon la pret soc, gratar cu carbuni inclus i in pret, toate asalteaza privirea cumparatorului la intrarea in magazin. La iesirea din magazin sunt aliniate autoturismele cu pret special, vacant ele in Antalya la pret de Costinesti si nelipsitele tombole de Sarbatori.
"Numarul de promotii va exploda, practic, in aceasta saptamana, inaintea Pastelui", a spus un reprezentant al unui hipermarket. Cele mai aglomerate zile la cumparaturi vor fi miercuri, joi si vineri. Sambata, magazinele vor avea program scurt si vor fi deschise pana la ora 17.00.
"Gratis" este interzis
Fata de anii trecuti, produca torilor le este interzis sa mai foloseasca cuvantul "gratis" in promotii, potrivit unei directive europene privind practicile comerciale incorecte. Astfel, promotiile "3+1 gratis" au fost inlocuite cu "3 la pret de 2", desi retailerii au contestat vehement decizia. Orice abatere de la aceasta regula ar urma sa fie sanctionata cu amenda de pana la 60.000 de lei si chiar cu inchiderea magazinului, potrivit reprezentantilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall