Invazie de promotii in magazine
Data publicarii: 21-04-2008 | AfaceriDupa mai bine de trei luni de liniste printre rafturi, companiile "au copt" metode dintre cele mai diverse pentru atragerea clientilor, noteaza Evenimentul Zilei.
Daca nu stiti cu precizie ce vreti sa cumparati, drumul pana la supermarket ar putea deveni o aventura ce va rapeste mult timp. Dupa mai bine de trei luni, promotiile au invadat magazinele, iar companiile mizeaza pe inovatie si pe prima de Paste pentru a-si vinde cat mai bine produsele.
Plasma cu sistem home cinema cadou, cozonac italian la pachet cu vin frantuzesc, bere cu rucsac cadou, crema cu sampon la pret soc, gratar cu carbuni inclus i in pret, toate asalteaza privirea cumparatorului la intrarea in magazin. La iesirea din magazin sunt aliniate autoturismele cu pret special, vacant ele in Antalya la pret de Costinesti si nelipsitele tombole de Sarbatori.
"Numarul de promotii va exploda, practic, in aceasta saptamana, inaintea Pastelui", a spus un reprezentant al unui hipermarket. Cele mai aglomerate zile la cumparaturi vor fi miercuri, joi si vineri. Sambata, magazinele vor avea program scurt si vor fi deschise pana la ora 17.00.
"Gratis" este interzis
Fata de anii trecuti, produca torilor le este interzis sa mai foloseasca cuvantul "gratis" in promotii, potrivit unei directive europene privind practicile comerciale incorecte. Astfel, promotiile "3+1 gratis" au fost inlocuite cu "3 la pret de 2", desi retailerii au contestat vehement decizia. Orice abatere de la aceasta regula ar urma sa fie sanctionata cu amenda de pana la 60.000 de lei si chiar cu inchiderea magazinului, potrivit reprezentantilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri