Panda Security a lansat Campania Infected or Not
Data publicarii: 23-04-2008 | IT&CUn studiu efectuat de PandaLabs asupra a peste 1,5 milioane de utilizatori a aratat ca 72% din companiile ce au o solutie de securitate actualizata aveau malware in retelele lor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In rindul utilizatorilor individuali, studiul a confirmat faptul ca 23% din calculatoarele personale erau infectate. Datele curente indica faptul ca situatia nu s-a imbunatatit.
Motivul real este acela ca solutiile de securitate traditionale nu mai sunt suficiente pentru a proteja calculatoarele utilizatorilor de numarul crescand de amenintari ce apar in fiecare zi. Asta inseamna ca numerosi utilizatori sunt infectati fara a realiza acest lucru.
Pentru a ajuta oamenii sa constientizeze aceasta problema, Panda Security a lansat campania Infected or Not (http://www.infectedornot.com). Prin aceasta initiativa, atat utilizatorii cat si companiile vor avea posibilitatea de efectua gratuit o analiza de risc pentru PC-urile si retelele lor, utilizand cea mai mare baza de date de programe analizate din lume, cu peste 11 milioane de mostre de malware imbunatatind astfel securitatea calculatoarelor lor.
"Multi utilizatori si manageri IT cred ca toate solutiile de securitate sunt la fel si ca instalarea unui antivirus traditional ofera protectie suficienta; adevarul este insa cu totul altul. Datorita evolutiei malware-ului, utilizatorul unei solutii antivirus traditionale este expus semnificativ", explica Laura Pavaloaia, Marketing & Corporate Manager la Panda Security Romania. "Aceasta poate rezulta in furtul de date confidentiale, furtul de identitate si in cele din urma, in atacarea conturilor bancare, cardurilor de credit, etc."
Motivul pentru care Panda poate detecta malware care a trecut neobservat de alte solutii este "Inteligenta Colectiva" (Collective Intelligence). Prin campania Infected or Not, Panda Security isi propune sa demostreze faptul ca aceasta tehnologie inovatoare ofera protectie mai buna decat competitia si ca reprezinta un avantaj semnificativ fata de alte solutii de securitate.
Collective Intelligence reprezinta un model de securitate bazat pe colectarea de informatii referitoare la malware de la comunitatea utilizatorilor de Internet si procesarea automata a acestora in data-centere dedicate. Deoarece cunostintele sunt acumulate pe serverele Panda si nu pe sistemele clientilor, Collective Intelligence maximizeaza capacitatea de detectie a solutiilor Panda Security reducand consumul de banda si de resurse ale clientului. Aceasta solutie nu numai ca ofera securitate crescuta dar si simplifica procesul de protectie.
Actualmente, reteaua de Inteligenta Colectiva a Panda Security consta in 4 milioane de calculatoare. Cunostintele acumulate in sistem sunt compuse din peste 11 milioane de mostre de malware si peste 100 de milioane de programe analizate. In 2007, peste 94% din toate noile amenintari care au ajuns la PandaLabs au fost detectate prin Collective Intelligence. In prezent, sistemul are o baza de cunostinte de malware de peste 100 milioane de bytes.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri