In ce marci au incredere romanii
Data publicarii: 25-04-2008 | MediaRomanii au avut, anul trecut, cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in operatorul Vodafone, in cardurile Visa, in Banca Comerciala Romana (BCR), in asiguratorul Asirom si in Pro TV, reiese din cel mai recent studiu Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest".
Studiul privind marcile care beneficiaza de cea mai mare incredere in randul consumatorilor acopera 16 state europene, inclusiv Romania. El a fost realizat in a doua jumatate a anului trecut, pe baza unui esantion selectat din randul cititorilor revistei.
Gastronomia propriului popor este cel mai de incredere produs pentru majoritatea respondentilor din cele 16 tari. Romanii si maghiarii sunt singurii care prefera, in majoritate, destinatii de vacanta din strainatate.
Majoritatea respondentilor au declarat ca un produs trebuie sa fie sigur si eficient, daca vor sa le castige increderea. Din punct de vedere al destinatiilor turistice, romanii au cea mai mare incredere in Franta, Germania, Austria, Italia si Spania, iar cea mai putina in Rusia. Dupa criteriul "popor", cea mai mare neincredere o au in rusi, iar cea mai mare incredere in nemti si elvetieni. Romanii prefera bucatariile romaneasca si franceza, dar nu ar spune "nu" oricarei alte specialitati.
IN CE MARCI AU INCREDERE ROMANII
Masini:
1. Mercedes
2. Volkswagen
3. Dacia
4. BMW
5. Audi
Electrocasnice:
1. Philips
2. Bosch
3. Whirlpool
4. Arctic
5. Zanussi
PC:
1. IBM
2. HP
3. LG
4. Dell
5. Philips
Telefonie mobila:
1. Nokia
2. Sony Ericsson
3. Samsung
4. Motorola
5. Siemens
Operatori de telefonie mobila:
1. Vodafone
2. Orange
3. Cosmote
Banci:
1. BCR
2. BRD
3. Banca Transilvania
4. Raiffeissen Bank
5. Ing Bank
Asiguratori:
1. Asirom
2. Ing
3. Allianz Tiriac
4. Omniasig
5. AIG
ISP:
1. RCS&RDS
2. Romtelecom
3. UPC
Companii aeriene:
1. Tarom
2. Lufthansa
3. KLM
4. Air France
5. Swiss Air
Centre comerciale:
1. Carrefour
2. Metro
3. Kaufland
4. Real
5. Cora
TV:
1. Pro TV
2. Antena
3. TVR
4. Realitatea TV
Radio:
1. Europa FM
2. Radio Romania Actualitati
3. Kiss FM
4. Pro FM
Ziare:
1. Jurnalul National
2. Libertatea
3. Evenimentul Zilei
4. Adevarul
5. Romania Libera
Personalitate publica:
1. Traian Basescu (36,5%)
2. Calin Popescu-Tariceanu (3,6%)
3. Gigi Becali
4. Mihaela Radulescu
5. Mugur Isarescu
6. Adrian Nastase
7. Ion Iliescu
Sursa: Studiu Reader's Digest via Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil