Opt milioane de euro pentru promovarea imaginii Romaniei in strainatate
Data publicarii: 06-05-2008 | EconomieAgentia de Strategii Guvernamentale a demarat la inceputul lunii aprilie, procedurile pentru organizarea campaniei de comunicare "Romani in Europa", pentru a imbunatati imaginea comunitatii de romani si a Romaniei in Italia si Spania, valoarea totala a proiectului fiind de 8,1 milioane de euro.
Potrivit documentului prezentat de Agentia de Strategii Guvernamentale (ASG), valoarea totala estimata a proiectului este de 30.336.000 de lei (fara TVA), adica peste 8 milioane de euro. Durata campaniilor va fi de opt luni, din momentul atribuirii contractului.
"Proiectul are drept obiective imbunatatirea imaginii comunitatii de romani in mass-media prin sporirea vizibilitatii in spatiul public, prevenirea si combaterea prejudecatilor fata de romanii din Italia si Spania, prevenirea situatiilor de criza si informarea transparenta a opiniei publice din Romania cu privire la actiunile de comunicare derulate in Italia si Spania. De asemenea, aceasta ampla actiune urmareste facilitarea parteneriatului cu autoritatile italiene si spaniole in vederea dezamorsarii potentialului de criza si crearea unui climat nedescriminatoriu pentru cetatenii romani pe teritoriul Italiei", a declarat presedintele ASG, Alfred Bulai.
Procedura de selectie a agentiilor se va derula in trei etape. Primul pas presupune realizarea unei preselectii a candidatilor pe baza unor criterii de calificare. Principalele criterii sunt bonitatea companiei, achitarea la zi a impozitelor si taxelor catre stat, un portofoliu cu serviciile prestate in ultimii trei ani si CV-urile sefilor companiilor. Un alt criteriu este valoarea cea mai mare a unui contract de relatii publice derulat in ultimii trei ani sau valoarea cea mai mare a unui contract de publicitate derulat in intervalul amintit. Se va mai tine cont de valoarea medie a cifrei de afaceri in ultimii trei ani.
Agentiile trebuie sa prezinte o garantie de participare de 300.000 de lei pentru fiecare proiect in parte. In urma acestei preselectii, care se preconizeaza a fi incheiata la mijlocul lunii aprilie, se urmareste ca Agentia de Strategii Guvernamentale sa stabileasca o lista scurta de maximum cinci societati.
A doua etapa va consta in runde succesive cu societatile selectate pentru a prezenta pe larg obiectivele celor doua campanii. Apoi, se va lansa invitatia de depunere a ofertelor propriu-zise. Selectia va fi facuta de o comisie, principalul criteriu fiind oferta economica cea mai avantajoasa.
"Deocamdata procedura de selectie a agentiilor este blocata deoarece am avut o contestatie. In urma selectiei, va urma cea de-a doua etapa, asa-numita procedura de 'dialog competitiv', unde vom discuta despre procedurile de derulare ale acestor campanii", a adaugat presedintele ASG, Alfred Bulai.
Agentia pentru Strategii Guvernamentale este organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, aflata in subordinea Guvernului si in coordonarea ministrului pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
ASG a fost infiintata in 2003 cu scopul de a asigura asistenta necesara deciziilor guvernamentale, cresterii transparentei si optimizarii comunicarii la nivelul Guvernului.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an