Ce il leaga pe Stallone de CEC
Data publicarii: 07-05-2008 | Finante-BanciCu un spot copiat parca din "Rocky 4", ultima banca de stat se relanseaza si ataca puternic o nisa fara concurenta, noteaza Cotidianul. Doi luptatori intr-un ring de box. Unul care incaseaza, altul care da fara mila. Primul cade secerat de loviturile adversarului, dar se ridica surprinzator dupa numai cateva secunde in aplauzele publicului si il face KO pe adversar. Nu lipseste sangele care curge din abundenta. Nu este un film "cu batai" de la inceputul anilor '90, ci spotul dedicat relansarii CEC.
Finalul este chiar mai interesant. Ecranul se face verde (noua culoare a bancii) si cu litere de-o schioapa putem distinge urmatorul slogan razboinic: "Nu se termina acum. Acum incepe". Pe cat de originala ideea reclamei, pe atat de revolutionara si noua strategie a CEC, de ieri CEC Bank.
Spot rebranding CEC
Pe scurt, sub noua identitate si pe banii statului (pentru ca proiectul costa 150 de milioane de euro in trei ani, bani care nu vor putea fi obtinuti in nici un caz doar din profitul bancii), CEC Bank va ataca zona rurala, adica o nisa unde sunt si, dupa intentiile celorlalte banci, vor ramane singuri.
CEC vrea sa fie lider de piata la tara. A reusit deja, chiar daca volumul finantarilor acordate in aceste zone este infim. Cu principalul obiectiv deja indeplinit, noua banca mai vrea sa atace segmentul oamenilor cu venituri mici de la orase.
A spus-o chiar premierul Tariceanu, care vrea ca CEC sa fie un fel de mama ranitilor pentru cei care "nu au avut acces la produsele altor banci mai sofisticate". Iar nimic nou pentru ca acesti clienti erau majoritari si pana acum in portofoliul ultimei banci de stat din Romania, spre deosebire de alte institutii de credit. Mai interesant este ca CEC vrea sa atraga persoanele cu venituri reduse cu un produs vechi de cateva zeci de ani.
Prin bunavointa bancii, vechii si noii clienti pot beneficia in continuare de avantajele libretului de economii care este acum prezentat ca o arma secreta in lupta cu alte institutii de credit. Rocky si Rambo au fost probabil sursele de inspiratie pentru cei care s-au ocupat de noua imagine a CEC, pentru ca aceste doua personaje nu pierd niciodata. Spre deosebire de Rambo insa, care macar lupta cu o armata de figuranti dispusi sa moara la comanda, statul roman si-a rezervat privilegiul de a lansa CEC intr-o batalie, chiar doua, fara adversari si, cel mai probabil, nu va avea parte nici de victime colaterale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut