Ce il leaga pe Stallone de CEC
Data publicarii: 07-05-2008 | Finante-BanciCu un spot copiat parca din "Rocky 4", ultima banca de stat se relanseaza si ataca puternic o nisa fara concurenta, noteaza Cotidianul. Doi luptatori intr-un ring de box. Unul care incaseaza, altul care da fara mila. Primul cade secerat de loviturile adversarului, dar se ridica surprinzator dupa numai cateva secunde in aplauzele publicului si il face KO pe adversar. Nu lipseste sangele care curge din abundenta. Nu este un film "cu batai" de la inceputul anilor '90, ci spotul dedicat relansarii CEC.
Finalul este chiar mai interesant. Ecranul se face verde (noua culoare a bancii) si cu litere de-o schioapa putem distinge urmatorul slogan razboinic: "Nu se termina acum. Acum incepe". Pe cat de originala ideea reclamei, pe atat de revolutionara si noua strategie a CEC, de ieri CEC Bank.
Spot rebranding CEC
Pe scurt, sub noua identitate si pe banii statului (pentru ca proiectul costa 150 de milioane de euro in trei ani, bani care nu vor putea fi obtinuti in nici un caz doar din profitul bancii), CEC Bank va ataca zona rurala, adica o nisa unde sunt si, dupa intentiile celorlalte banci, vor ramane singuri.
CEC vrea sa fie lider de piata la tara. A reusit deja, chiar daca volumul finantarilor acordate in aceste zone este infim. Cu principalul obiectiv deja indeplinit, noua banca mai vrea sa atace segmentul oamenilor cu venituri mici de la orase.
A spus-o chiar premierul Tariceanu, care vrea ca CEC sa fie un fel de mama ranitilor pentru cei care "nu au avut acces la produsele altor banci mai sofisticate". Iar nimic nou pentru ca acesti clienti erau majoritari si pana acum in portofoliul ultimei banci de stat din Romania, spre deosebire de alte institutii de credit. Mai interesant este ca CEC vrea sa atraga persoanele cu venituri reduse cu un produs vechi de cateva zeci de ani.
Prin bunavointa bancii, vechii si noii clienti pot beneficia in continuare de avantajele libretului de economii care este acum prezentat ca o arma secreta in lupta cu alte institutii de credit. Rocky si Rambo au fost probabil sursele de inspiratie pentru cei care s-au ocupat de noua imagine a CEC, pentru ca aceste doua personaje nu pierd niciodata. Spre deosebire de Rambo insa, care macar lupta cu o armata de figuranti dispusi sa moara la comanda, statul roman si-a rezervat privilegiul de a lansa CEC intr-o batalie, chiar doua, fara adversari si, cel mai probabil, nu va avea parte nici de victime colaterale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private