Fotbalul incinge spiritele in banci
Data publicarii: 09-05-2008 | Finante-BanciInstitutiile de credit profita de apropierea EURO 2008 si vor sa atraga clienti din randul suporterilor echipelor de fotbal, noteaza Adevarul. La aceleasi costuri cu produsele obisnuite, suporterii beneficiaza de avantaje in functie de performantele echipei nationale in cadrul campionatului european.
In preajma celei mai mediatizate confruntari fotbalistice din acest an, bancile de pe piata romaneasca au iesit la inaintare cu produse speciale dedicate suporterilor. Analistii spun ca initiativele de acest gen sunt cat se poate de normale, avand in vedere concurenta tot mai acerba de pe piata bancara. Cele mai intalnite astfel de produse sunt cardurile de credit, care pot aduce posesorilor bilete la UEFA EURO 2008 sau beneficii de fiecare data cand echipa nationala inscrie cate un gol in meciurile campionatului. Iar daca Romania se califica in sferturile de finala, bancile sunt dispuse sa plateasca dobanzi mari pentru depozitele constituite.
"Mi se pare un lucru normal ca bancile sa incerce sa profite de orice eveniment pentru a castiga noi clienti. In vara se lanseaza produse pentru turisti, asa ca nu vad de ce o astfel de practica nu s-ar aplica si in cazul suporterilor", este de parere Radu Gratian Ghetea, presedintele Asociatiei Romane a Bancilor (ARB). La randul sau, Sorin Psatta, specialist in comunicare, considera initiativa bancilor ca bine-venita pentru consumatori: "Timp de o luna, toata lumea va vorbi despre fotbal. In aceste conditii nu e decat normal ca actorii de pe piata bancara sa exploateze acest eveniment si sa incerce sa creasca alaturi de el", ne-a declarat Psatta.
Golurile echipei nationale aduc bani
Unele dintre produsele destinate suporterilor sunt cardurile de debit si credit UEFA EURO 2008, lansate de UniCredit Tiriac Bank. "Am lansat aceasta campanie cu sustinerea MasterCard Europe pentru toti fanii fotbalului, pe care ne-am propus sa ii antrenam intr-o promotie interactiva inedita, ce le va rasplati pasiunea pentru sport, si cred ca va face campionatul european de fotbal si mai interesant", a declarat Rasvan Radu, Presedinte UniCredit Tiriac Bank. Pentru fiecare gol marcat de echipa Romaniei, banca vireaza in contul posesorilor cate 5 lei, iar pentru fiecare gol marcat de echipele nationale ale celorlalte opt state membre ale grupului UniCredit (Italia, Germania, Austria, Croata, Cehia, Polonia, Rusia si Turcia) cate un 1 leu.
In plus, valoarea transferurilor poate fi multiplicata de pana la sapte ori, pentru cei care se inscriu pe site-ul promotiei si ghicesc campioana din acest an. Oferta promotionala se adreseaza noilor clienti care activeaza cardul prin efectuarea unei plati minime de 50 de lei.
Pentru cei care isi deschid un card de credit la ING, banca ofera zilnic, pana pe 29 mai, cate un bilet la meciurile Nationalei. Iar fata de un card de credit standard propus de ING, comisioanele atasate produsului promotional sunt aceleasi.
Strategia a fost adoptata si de Raiffeisen Bank. Astfel, cardurile de cumparaturi lansate special cu ocazia evenimentului fotbalistic pot aduce posesorilor, zilnic, cate doua bilete la meciurile Romaniei sau patru bilete in sferturile de finala, plus 10.000 euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall