Fotbalul incinge spiritele in banci
Data publicarii: 09-05-2008 | Finante-BanciInstitutiile de credit profita de apropierea EURO 2008 si vor sa atraga clienti din randul suporterilor echipelor de fotbal, noteaza Adevarul. La aceleasi costuri cu produsele obisnuite, suporterii beneficiaza de avantaje in functie de performantele echipei nationale in cadrul campionatului european.
In preajma celei mai mediatizate confruntari fotbalistice din acest an, bancile de pe piata romaneasca au iesit la inaintare cu produse speciale dedicate suporterilor. Analistii spun ca initiativele de acest gen sunt cat se poate de normale, avand in vedere concurenta tot mai acerba de pe piata bancara. Cele mai intalnite astfel de produse sunt cardurile de credit, care pot aduce posesorilor bilete la UEFA EURO 2008 sau beneficii de fiecare data cand echipa nationala inscrie cate un gol in meciurile campionatului. Iar daca Romania se califica in sferturile de finala, bancile sunt dispuse sa plateasca dobanzi mari pentru depozitele constituite.
"Mi se pare un lucru normal ca bancile sa incerce sa profite de orice eveniment pentru a castiga noi clienti. In vara se lanseaza produse pentru turisti, asa ca nu vad de ce o astfel de practica nu s-ar aplica si in cazul suporterilor", este de parere Radu Gratian Ghetea, presedintele Asociatiei Romane a Bancilor (ARB). La randul sau, Sorin Psatta, specialist in comunicare, considera initiativa bancilor ca bine-venita pentru consumatori: "Timp de o luna, toata lumea va vorbi despre fotbal. In aceste conditii nu e decat normal ca actorii de pe piata bancara sa exploateze acest eveniment si sa incerce sa creasca alaturi de el", ne-a declarat Psatta.
Golurile echipei nationale aduc bani
Unele dintre produsele destinate suporterilor sunt cardurile de debit si credit UEFA EURO 2008, lansate de UniCredit Tiriac Bank. "Am lansat aceasta campanie cu sustinerea MasterCard Europe pentru toti fanii fotbalului, pe care ne-am propus sa ii antrenam intr-o promotie interactiva inedita, ce le va rasplati pasiunea pentru sport, si cred ca va face campionatul european de fotbal si mai interesant", a declarat Rasvan Radu, Presedinte UniCredit Tiriac Bank. Pentru fiecare gol marcat de echipa Romaniei, banca vireaza in contul posesorilor cate 5 lei, iar pentru fiecare gol marcat de echipele nationale ale celorlalte opt state membre ale grupului UniCredit (Italia, Germania, Austria, Croata, Cehia, Polonia, Rusia si Turcia) cate un 1 leu.
In plus, valoarea transferurilor poate fi multiplicata de pana la sapte ori, pentru cei care se inscriu pe site-ul promotiei si ghicesc campioana din acest an. Oferta promotionala se adreseaza noilor clienti care activeaza cardul prin efectuarea unei plati minime de 50 de lei.
Pentru cei care isi deschid un card de credit la ING, banca ofera zilnic, pana pe 29 mai, cate un bilet la meciurile Nationalei. Iar fata de un card de credit standard propus de ING, comisioanele atasate produsului promotional sunt aceleasi.
Strategia a fost adoptata si de Raiffeisen Bank. Astfel, cardurile de cumparaturi lansate special cu ocazia evenimentului fotbalistic pot aduce posesorilor, zilnic, cate doua bilete la meciurile Romaniei sau patru bilete in sferturile de finala, plus 10.000 euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an