Alexis Bonte este noul actionar majoritar al Trilulilu
Data publicarii: 14-05-2008 | MediaLa 5 luni de la intrarea sa in actionariatul firmei, investitorul francez Alexis Bonte devine noul actionar majoritar al Trilulilu, platforma romaneasca de sharing (partajare de fisiere video, imagini si audio), se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Site-ul romanesc de sharing Trilulilu a anuntat astazi vanzarea pachetului majoritar al companiei catre omul de afaceri de origine franceza Alexis Bonte, care detinea pana nu demult un procent de 10% din actiunile Trilulilu.
Prin intermediul unui vehicul de investitii detinut de familia sa, Bonte a facut o noua investitie in valoare de 300.000 Euro in Trilulilu, achizitionand totodata un pachet de 41% din actiuni, pe baza unei evaluari de 2,5 milioane Euro a proiectului. Astfel, Alexis Bonte devine noul actionar majoritar, detinand 51% din companie. Trilulilu va functiona in continuare sub forma juridica de S.A.
Alexis Bonte se va alatura board-ului Trilulilu in functia de presedinte, aducandu-si aportul pe partea de business si strategie de dezvoltare a brand-ului, echipa executiva ramanand neschimbata : Sergiu Biris - Director General (a.k.a. Crocodilu'Sef) si Andrei Dunca - Director Tehnic (a.k.a. Crocodilu' Tehnic).
"Lansarea de luni, 12 mai, a noii versiuni a site-ului, care contine multe functionalitati noi cum ar fi playlist-ul sau posibilitatile diverse de socializare, a fost un pas de baza pentru viitorul Trilulilu. Resursele aditionale pe care le primim acum ne vor permite sa consolidam dezvoltarile tehnice, investind totodata in cresterea brand-ului si a platformei in sine. In acelasi timp vom putea oferi servicii mai bune comunitatii de utilizatori si dezvolta in continuare proiectul pentru ca Trilulilu sa devina site-ul numarul 1 din Internetul romanesc", declara Sergiu Biris, Crocodilu'Sef.
Alexis Bonte spune: "Trilulilu a avut performante peste asteptari, obiectivul investitiei noastre initiale fiind ca proiectul sa devina unul din top 5 in Romania pana la finele anului 2008. Acest obiectiv a fost deja atins, intarindu-ne astfel increderea in puterea echipei si a brand-ului in sine. Pe termen lung, Trilulilu are potentialul de a deveni site-ul numarul 1 in Romania, si am decis astfel sa investim resurse aditionale pentru a-l ajuta sa atinga acest nou obiectiv."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut