Turcia si Grecia sunt cele mai cautate destinati pentru sezonul estival 2008
Data publicarii: 19-05-2008 | TurismCele mai cautate destinatii ale acestei veri vor fi Turcia si Grecia, iar romanii aleg sa plece in vacante de scurta durata, dar din ce in ce mai des si tot mai multi solicita pachete la cinci stele, au declarat reprezentanti ai operatorilor din turism.
"Si in vara aceasta, tot Antalya va fi pe primul loc. Avem pana la 20 de avioane care pleaca spre aceasta destinatie din toata tara, nu numai din Bucuresti. Vara trecuta cred ca au fost aproximativ 2.400 de persoane, iar in aceasta vara cred ca vor merge in Antalya aproape 6.000. Cei care merg aici aleg numai hoteluri de cinci stele, nu pentru ca nu am avea in oferta si altceva, dar asta prefera", a declarat proprietarul agentiei de turism Paralela 45, Alin Burcea.
Acesta a precizat ca Grecia si Portugalia vor fi de asemenea cautate in vara 2008. In ceea ce priveste tendintele consumatorului roman de turism, propietarul agentiei de turism Paralela 45, Alin Burcea, a declarat ca tot mai multi oameni prefera sa mearga in vacante mai scurte de mai multe ori pe an.
Directorul de marketing al agentiei Marshal Turism , Cristian Ghta, sustine ca printre cele mai cautate destinatii ale verii 2008 se numara Turcia, Bulgaria, Grecia, Spania si Portugalia.
"Pe piata romaneasca, anul acesta s-a acordat o mai mare atentie Portugaliei, destinatie care a fost prezenta in oferta Marshal Turism inca de anul trecut", a spus Cristian Ghita.
Potrivit acestuia, vara romanii aleg in mare parte pachetele charter, dar exista si turisti care aleg circuite, croaziere sau sejururi combinate (croaziera plus circuit).
Directorul de marketing al agentiei J'Info Tours, Cristina Irimia, sustine ca printre cele mai cautate destinatii ale verii se afla Spania, Grecia si Turcia.
"J'Info Tours ofera turistilor o gama ampla de vacante charter, cele mai atractive destinatii sunt in Spania (Tenerife, Mallorca, Costa Brava, Barcelona), insulele grecesti Creta, Rhodos si Corfu si sudul insorit al Turciei. Sunt foarte solicitate vacantele in insulele grecesti sau spaniole datorita atmosferei placute, relaxarii si distractiei. Acum 12 ani am introdus seriile charter spre Antalya, iar de sapte ani consecutiv avem destinatii spaniole in oferta charter. Remarcabil este ca zborurile charter au transformat produsul turistic de lux de odinioara intr-o vacanta accesibila", a declarat Cristina Irimia.
Potrivit acesteia, anul trecut, 22.000 de turisti au mers cu charterele agentiei, iar prognoza pentru acest an se ridica la 26.000 de persoane. In ceea ce priveste preturile, directorul de marketing al agentiei J'Info Tours, a explicat ca in iulie si august sunt mai mari decat in iunie si septembrie, iar in multe destinatii si septembrie e varf de sezon.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut