Allianz tinteste o crestere cu 10% pe pietele emergente in 2008
Data publicarii: 20-05-2008 | InternationalCea mai mare companie europeana de asigurari, Allianz, tinteste o crestere cu minim 10% in 2008 a asigurarilor de pe pietele emergente, a declarat, intr-un interviu acordat Reuters, un membru al comitetului director al Allianz, Werner Zedelius.
"Tinta noastra este de a spori cu minim 10% pe an cresterea de pe pietele noastre, iar pana in prezent am reusit acest lucru", a spus Zedelius, care este responsabil cu afacerile Allianz de pe 26 de piete din Europa si Asia.
"Facem tot ce putem, ca sa obtinem si in 2008 astfel de rezultate", a precizat Werner Zedelius.
Allianz isi fixase in 2006 tinta de a castiga in decurs de trei-cinci ani 15 miliarde euro (23,40 miliarde dolari) in prime de pe pietele emergente, mai ales din Europa Centrala si de Est si din regiunea Asia-Pacific.
La sfarsitul lui 2007, primele au fost de 12,8 miliarde euro, ceea ce marcheaza o crestere cu 24% fata de anul anterior, iar regiunea Asia-Pacific a contribuit cu 8,8 miliarde euro la obtinerea cuantumului de mai sus si Europa de Est, cu 4 miliarde euro.
"Probabil ca ne vom atinge tinta mai degraba mai devreme decat mai tarziu", a spus oficialul Allianz.
Activitatea de pe pietele emergente a evoluat pozitiv in 2007, iar Allianz s-a extins si cu o serie de achizitii, cum ar fi companiile rusesti de asigurari Rosno si Progress-Garant, a carora activitate a contribuit, de asemenea, la cresterea primelor.
"Ne-am atins cu brio tintele, atat pentru vanzari, cat si pentru castiguri", a adaugat Zedelius.
Preturile tintelor potentiale de achizitie variaza inca pe pietele emergente, a adaugat Zedelius.
"Ne intereseaza mai ales cresterea interna, dar studiem, selectiv, si posibilitatile de achizitii", a precizat oficialul Allianz. "Si, cu siguranta, pe viitor vor fi posibilitati de cumparare", a adaugat Zedelius.
Afacerile Allianz de pe pietele de crestere nu au fost afectate de investitii in active cu grad mare de risc, dar s-au confruntat cu o anumita nesiguranta a investitorilor din sectorul de retail pe unele piete, in contextul crizei creditelor.
Astfel, noile afaceri au avut de suferit in primul trimestru in India, dar in general, Allianz nu a inregistrat scaderi semnificative.
Allianz tinteste crestere pe termen lung in China, unde a castigat mai mult de 300 milioane euro din prime in 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri