Microsoft va plati persoanele care folosesc serviciul sau de cautare pe Internet
Data publicarii: 22-05-2008 | MediaMicrosoft va oferi "bani buni" pentru a convinge utilizatorii sa faca shopping online, folosind motorul de cautare Live Search, in incercarea de a ajuta compania sa prinda din urma pe rivalul Google. Strategia consta in oferirea de reduceri de la 2 la 30% la produse ale unor firme selecte, prin serviciul de cumparaturi online.
Noul site al Microsoft este vazut ca o incercare de a arata publicitarilor ca poate combate puterea tot mai mare a rivalei Google pe piata de publicitate online.
"2008 este anul in care aceasta piata a devenit competitiva" a declarat Bill Gates, citat de BBC. "Feed-back-ul pozitiv pe care il avem de la partenerii nosti demonstreaza ca exista oportunitati de schimbare" a mai adaugat el.
Prin planul de returnare a banilor, Microsoft promite sa inapoieze o parte din sumele cheltuite de utilizatori pentru achizitionarea de produse pe internet. Printre firmele care au semnat deja contracte cu Microsoft sunt Barnes & Noble, Sears, Overstock.com, Home Depot, J&R Electronics si multe altele. Ele ofera peste zece milioane de produse care pot fi achizitionate online. Banii vor fi restituiti utilizatorilor prin serviciul payPal, prin cec sau cont bancar, serviciul fiind disponibil pentru persoanele care traiesc in SUA.
Analistii sunt de parere ca aceasta incercare de a lua din cota de piata a lui Google nu va avea succesul scontat, desi ar putea sa existe anumite persoane care sa fie atrase de perspectiva materiala.
In prezent Google este lider de piata, cu o cota de 60%, pe cand Microsoft ocupa abia locul al treilea, dupa Yahoo, cu numai 10% din piata.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri