Soros: Scumpirea petrolului e doar un balon de sapun
Data publicarii: 28-05-2008 | InternationalCresterea accentuata a pretului petrolului este doar un "balon de sapun", alimentat in mare masura de speculatie, considera miliardarul american George Soros, unul din cei mai influenti investitori din lume. Intr-un interviu pentru Financial Times, omul de afaceri da si o veste proasta: pretul petrolului ar putea sa scada "dramatic", dar numai dupa ce Statele Unite si Marea Britanie vor intra in recesiune, iar cererea se va reduce.
"Cresterea preturilor la petrol si alimente va agrava recesiunea", avertizeaza Soros, care crede ca Marea Britanie se va confrunta cu o "furtuna" economica, mult mai severa decat cele din anii '70 si '90.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut