Marci de lux pentru mofturile romanesti
Data publicarii: 30-05-2008 | LifestyleLouis Vuitton, Gucci sau Hermes sunt doar cateva dintre brandurile scumpe care vor sa faca bani si in Bucuresti, noteaza Evenimentul Zilei. Romanii cu bani si afinitati pentru produsele si serviciile de lux isi vor putea cumpara, de saptamana viitoare, genti si pantofi marca Louis Vuitton din magazinul situat in cadrul Hotelului Marriott din Bucuresti.
Intrarea Vuitton in Romania (care face parte din grupul francez de firme ce activeaza in industria luxului Moet Hennessy Louis Vuitton, LVMH, cel mai mare jucator de pe piata internationala de profil) va da startul si altor aparitii "luxoase". Gucci si Dolce & Gabbana, producatorul francez de accesorii de lux pentru barbati JM Weston, dar si unul dintre liderii pietei accesoriilor de lux, Hermes, si-au anuntat intrarea oficiala pe piata din Romania anul acesta.
Un magazin al faimosului Salvatore Ferragamo, designerul de pantofi preferat de celebritati precum Greta Garbo, Marilyn Monroe sau Margaret Thatcher, va fi deschis pana la sfarsitul anului in Capitala. Si revelatia britanica in materie de moda, designerul Jimmy Choo, isi va prezenta pantofii la noi.
Ferrari a parcat in Romania
In urma cu nici trei saptamani a fost lansat primul showroom al producatorului exclusivist Ferrari, care isi propune sa vanda 50 de masini lux de sport in urma torii patru ani. Pe piata locala sunt inmatriculate deja 60 de automobile ale acestei marci, iar alte 17 circula in Romania, fiind inmatriculate in alte state. Si telefoanele luxoase marca Vertu, subsidiara a Nokia, s-au lansat oficial in Romania, in urma cu cateva zile. Terminalele care poarta aceasta marca au preturi ce pleaca de la cateva mii de euro si ajung pana la 200.000 de euro.
Lux de 150 de milioane de euro
Valoarea pietei locale de lux se ridica la cel putin 150 de milioane de euro, in aceasta valoare fiind incluse segmentele de moda, accesorii, bijuterii, ceasuri, auto si decoratiuni interioare, potrivit estimarilor companiei de consultanta specializata in industria de lux CPP Management Consultants. Cresterea anuala din 2006 a fost de 23%, cel mai inalt nivel fiind atins de accesorii, masini si mobilier de interior. Romania este una dintre cele mai dinamice piete din Europa de Est si a doua cea mai mare, dupa Polonia, care numara 23,5 milioane de locuitori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut