Tour de l'Ile - un ceas de 1,6 milioane de dolari
Data publicarii: 31-05-2008 | DiverseCarate, claritate, culoare si contur. Acestia sunt cei patru C dupa care se ghideaza specialistii, atunci cand evalueaza bijuteriile. Cu toate ca o combinatie perfecta e aproape imposibila, variantele sunt multiple: un diamant natural albastru sau un smarald de mari dimensiuni pot fi atasate unor preturi uluitoare.
Unul dintre putinii care au reusit sa indeplineasca toate criteriile pefectiunii este bijutierul britanic Harry Winston, creatorul celui mai reputat brand de profil din lume. Deschisa in 1932 la New York, Casa de bijuterii Harry Winston este si astazi una dintre cele mai prestigioase.
Conform unui sondaj realizat la inceputul acestui an de Luxury Institute din New York, Harry Winston ramane cel mai luxos brand de bijuterii de pe continentul american si destinatia preferata a multi-milionarilor, lasandu-si in urma la fel de cunoscutii competitori Tiffany si Cartier.
Despre Harry Winston se spune ca intotdeauna purta cate un diamant in valoare de cateva milioane de dolari in buzunarul de la piept, ca talisman.
Celebrul bijutier si-a construit imaginea imprumutand bijuterii in valoare de milioane de dolari actritelor nominalizate la Oscar, iar in 1999 a batut orice record, acoperind-o pe Whoopi Goldberg, gazda Oscarurilor din acel an, cu bijuterii in valoare de 41 milioane de dolari. Iar unul dintre gesturile care l-au consacrat a fost donarea legendarului diamant Hope, cea mai celebra piesa de muzeu din lume, de 250 milioane de dolari, Muzeului Smithsonian.
Harry a trimis fabuloasa piatra pretioasa catre muzeu prin posta, sustinand ca aceasta este cea mai sigura metoda de transportare. Daca Harry Winston reprezinta perfectiunea in lumea bijutierilor, Constantin Vacheron este regele orologeriei, fiind cel mai respectat si totodata cel mai scump brand de ceasuri din lume.
De 250 ani, fiecare ceas ce ii poarta numele redefineste timpul. Creatiile celebrului ceasornicar elvetian, cele mai bune din lume, sunt veritabile opere de arta, ce inglobeaza iscusinta celui mai versatil si sensibil instrument creat vreodata: mana omului. In acest context, nu e de mirare ca in topul celor mai scumpe ceasuri intocmit de revista Forbes, Constantin Vacheron ocupa primul loc, cu un ceas in valoare de 1,6 milioane $. Denumit Tour de l'Ile, ceasul care costa cat un castel de pe Valea Loarei, este cel mai complex instrument pentru masurarea timpului creat vreodata.
Orologiul are 814 piese, cadran din aur de 18 carate placat cu argint, curea din piele de aligator cusuta manual si catarama din aur roz. Este extrem de complex si eficient, prevazut cu o multitudine de optiuni, intre care calendar, sistem de afisare a fazelor lunii, indicatori pentru momentul rasaritului si al apusului, sistem power-saving.
Asamblarea a durat 10.000 de ore. A fost lansat pe piata in 2005 intr-o editie aniversara extrem de limitata, cu ocazia implirii a 250 de ani de existenta a marcii elvetiene.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut