Tour de l'Ile - un ceas de 1,6 milioane de dolari
Data publicarii: 31-05-2008 | DiverseCarate, claritate, culoare si contur. Acestia sunt cei patru C dupa care se ghideaza specialistii, atunci cand evalueaza bijuteriile. Cu toate ca o combinatie perfecta e aproape imposibila, variantele sunt multiple: un diamant natural albastru sau un smarald de mari dimensiuni pot fi atasate unor preturi uluitoare.
Unul dintre putinii care au reusit sa indeplineasca toate criteriile pefectiunii este bijutierul britanic Harry Winston, creatorul celui mai reputat brand de profil din lume. Deschisa in 1932 la New York, Casa de bijuterii Harry Winston este si astazi una dintre cele mai prestigioase.
Conform unui sondaj realizat la inceputul acestui an de Luxury Institute din New York, Harry Winston ramane cel mai luxos brand de bijuterii de pe continentul american si destinatia preferata a multi-milionarilor, lasandu-si in urma la fel de cunoscutii competitori Tiffany si Cartier.
Despre Harry Winston se spune ca intotdeauna purta cate un diamant in valoare de cateva milioane de dolari in buzunarul de la piept, ca talisman.
Celebrul bijutier si-a construit imaginea imprumutand bijuterii in valoare de milioane de dolari actritelor nominalizate la Oscar, iar in 1999 a batut orice record, acoperind-o pe Whoopi Goldberg, gazda Oscarurilor din acel an, cu bijuterii in valoare de 41 milioane de dolari. Iar unul dintre gesturile care l-au consacrat a fost donarea legendarului diamant Hope, cea mai celebra piesa de muzeu din lume, de 250 milioane de dolari, Muzeului Smithsonian.
Harry a trimis fabuloasa piatra pretioasa catre muzeu prin posta, sustinand ca aceasta este cea mai sigura metoda de transportare. Daca Harry Winston reprezinta perfectiunea in lumea bijutierilor, Constantin Vacheron este regele orologeriei, fiind cel mai respectat si totodata cel mai scump brand de ceasuri din lume.

De 250 ani, fiecare ceas ce ii poarta numele redefineste timpul. Creatiile celebrului ceasornicar elvetian, cele mai bune din lume, sunt veritabile opere de arta, ce inglobeaza iscusinta celui mai versatil si sensibil instrument creat vreodata: mana omului. In acest context, nu e de mirare ca in topul celor mai scumpe ceasuri intocmit de revista Forbes, Constantin Vacheron ocupa primul loc, cu un ceas in valoare de 1,6 milioane $. Denumit Tour de l'Ile, ceasul care costa cat un castel de pe Valea Loarei, este cel mai complex instrument pentru masurarea timpului creat vreodata.
Orologiul are 814 piese, cadran din aur de 18 carate placat cu argint, curea din piele de aligator cusuta manual si catarama din aur roz. Este extrem de complex si eficient, prevazut cu o multitudine de optiuni, intre care calendar, sistem de afisare a fazelor lunii, indicatori pentru momentul rasaritului si al apusului, sistem power-saving.
Asamblarea a durat 10.000 de ore. A fost lansat pe piata in 2005 intr-o editie aniversara extrem de limitata, cu ocazia implirii a 250 de ani de existenta a marcii elvetiene.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday