Office Depot a inaugurat la Cluj Centrul European de Servicii Financiare
Data publicarii: 06-06-2008 | AfaceriCompania Office Depot a inaugurat, joi, un nou Shared Services Center (Centrul European de Servicii Financiare), in Cluj-Napoca, respectiv in Iulius Business Center.
Centrul are momentan 225 de angajati din domeniul financiar si contabil si se intinde pe 3.750 mp. Activitatea centrului acopera operatiunile din Europa ale companiei. Pana in prezent, la centrul european din Cluj au fost mutate operatiunile din Anglia si Franta.
In perioada imediat urmatoare, vor fi transferate la Cluj operatiunile pentru Germania, Olanda si Belgia. Sfarsitul anului va marca transferul operatiunilor derulate in Spania, dar si atingerea pragului de 400 de angajati.
La inaugurare a participat si Dirk Collin, Executive Vice-President si Managing Director Europe. " Office Depot a fost foarte bine primit la Cluj-Napoca, iar noi suntem nerabdatori sa devenim parte din aceasta comunitate si sa ne implicam in viasa ei", a declarat Dik Collin.
Reprezentantii companiei au declarat ca au ales Clujul pentru a construi noul centru, deoarece piata locala a muncii ofera exact ceea ce cauta Office Depot, respectiv absolventi tineri de studii economice sau filologice, foarte bine pregatiti, care cunosc cel putin doua limbi straine, educati intr-un mediu orientat catre business. O alta sursa de a atrage angajati va fi diaspora, respectiv romanii care au plecat sa munceasca in strainatate.
Strategia companiei este de a transforma centrul de la Cluj intr-unul pan-European, pentru uni procesele financiare divizate si tranzactiile clientilor din mai multe tari.
Bob van Heyningen, Vice-Presedinte Economic pentru Europa, a declarat, la randul sau, ca centrul de la Cluj va sprjini eficienta afacerillor Office Depot din Europa.
"Faptul ca in Europa Office Depot detine un singur centru pentru gestionarea tranzactiilor financiare ne ajuta sa oferim clientilor nostri o experienta completa si sa asiguram, in acelasi timp, si eficienta acestor operatiuni" a spus van Heyningen.
Office Depot furnizeaza produse si servicii pentru clienti prin intermediul a 1.600 de oficii deschise in toata lumea, o echipa de vanzari puternica, materiale si cataloage de prezentare de inalta calitate, dar si prin comert electronic a carui valoare se ridica la peste 4,9 miliarde de USD.
Vanzarile anuale inregistrate de Office Depot ajung la aproximativ 15,5 miliarde de USD. Compania are peste 49.000 angajati in intreaga lume. La nivel mondial, Office Depot este compania cu cel mai larg portofoliu de produse si servicii de birotica, avand in acelasi timp si cea mai mare acoperire globala prin vanzarile directe sau indirecte in 43 de tari.
Actiunile Office Depot sunt listate la bursa din New York, sub simbolul ODP si sunt incluse in S&P 500 Index.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial