De ce isi fac bancile cafenele?
Data publicarii: 09-06-2008 | Finante-BanciOamenii de afaceri nu au suficient timp si de multe ori intampina dificultati in prioritizarea activitatilor. De cativa ani, oamenii de afaceri din Romania beneficiaza de prezenta cafenelelor bancare in locuri centrale din orasele mari. Aici pot trimite un e-mail in timp ce isi asteapta partenerul de afaceri sau pot consulta rezultatele de la bursa. Insa, de ce isi deschid bancile cafenele? Ce castiga banca?
Lansat in 2003 in Romania de catre BT, rolul conceptului de cafenea bancara este acela de a crea un mediu de afaceri neconventional. La scurt timp dupa Banca Transilvania, inca doua banci de top din Romania au apelat la acest concept: BCR si BRD. Rolul acestei decizii in strategia de comunicare a celor 3 banci este destul de important. Profitul de imagine obtinut s-a concretizat in atragerea clientilor potriviti si mentinerea perceptiei de institutie bancara customer friendly, iar cafenelele au capitalizat pe succesul brandurilor bancare.
Chiar daca nu exista studii care sa arate cati dintre cei care frecventeaza cafenelele au devenit clientii bancii respective si invers, cafenelele bancare sporesc activitatea institutiei si atrag clienti care prin intermediul lor descopera produsele si serviciile bancii. O astfel, de locatie este un mediu ideal pentru discutiile si intalnirile de afaceri si pentru urmarirea cotatiilor bursiere. Dinspre partea clientului, specialistii intervievati de revista Campaign au identificat doua beneficii majore: disponibilitatea tranzactiilor bancare pana la ore tarzii si sansa de a interactiona diferit cu un brand bancar intr-un mediu relaxant.
Campaign
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall