Telefonul mobil devine al patrulea canal generator de venituri pentru comercianti
Data publicarii: 09-06-2008 | AfaceriVanzatorii cu amanuntul permit clientilor sa efectueze tranzactii si de pe dispozitive mobile, telefonul mobil devenind al patrulea canal generator de venituri pentru comercianti, dupa magazinele propriu-zise, site-urile Web si cataloage, se arata intr-un studiu e-commerce efectuat de Cisco.
Un studiu Cisco arata ca dispozitivele mobile reprezinta o oportunitate semnificativa de dezvoltare pentru domeniul comertului cu amanuntul, asigurand consumatorilor un canal nou pentru achizitionarea de produse. Al treilea studiu anual al companiei despre e-commerce indica faptul ca dispozitivele mobile se alatura rapid magazinelor propriu-zise, site-urilor Web si cataloagelor, devenind un canal important pentru comertul cu amanuntul.
Aparitia conectivitatii sociale (social networking) si a tehnologiilor avansate pentru mobilitate a redefinit experienta online si permite vanzatorilor cu amanuntul sa beneficieze de noi surse de venituri prin implementarea de strategii de mobilitate, potrivit Cisco.
"Mobilitatea asigura o oportunitate noua de generare de venituri pentru vanzatorii cu amanuntul si deschide o noua epoca in comertul multicanal cu amanuntul. Comertul multicanal cu amanuntul a devenit o retea de puncte de comunicare cu clientela la nivelul magazinelor, al cataloagelor, al dispozitivelor mobile si al Internetului. Pentru a profita de avantajele oferite de comunicatiile mobile, vanzatorii cu amanuntul trebuie sa inceapa sa ofere clientilor "magazine interconectate" a declarat vicepresedintele Retail/CPG Practice, IBSG, Dick Cantwell.
Studiul Cisco IBSG a clasificat 45 de firme de comert cu amanuntul din America de Nord si Europa in trei categorii (Global 500, Web 15 si Innovators) si a avut in vedere doua aspecte ale achizitiilor online din perspectiva consumatorilor.
Primul aspect il reprezinta capabilitatile de baza, care sunt caracteristici nenegociabile si esentiale. Acestea se refera la interfete grafice intuitive pentru utilizatori, capabilitati de cautare si procese de achizitionare simple.
Al doilea aspect se refera la capabilitatile emergente, caracterizate de un nivel superior de sofisticare, cum ar fi conectivitatea sociala si integrarea multicanal, care sporesc valoarea experientelor clientilor.
Pe langa faptul ca asigura functionalitatea fara erori a capabilitatilor de baza, simplificand in mod semnificativ procesele de achizitionare, site-urile din Top 10 ofera capabilitati avansate care redefinesc experienta online. Clientii solicita intotdeauna excelenta pentru capabilitatile de baza, iar cerintele pentru capabilitatile emergente s-au transformat rapid pe parcursul ultimului an, surprinzandu-i pe unii vanzatori cu amanuntul cu garda jos. Conform rezultatelor studiului, ierarhia principalelor zece site-uri de e-commerce este urmatoarea: Amazon.com, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Otto, Macy's, FNAC, Bol.com si Argos Home Retail Group.
Studiul despre e-commerce a fost efectuat de grupul Cisco IBSG (Internet Business Solutions Group), departamentul de consultanta strategica globala al companiei Cisco, care colaboreaza cu Global Fortune 500 si organizatii din sectorul public in vederea transformarii conducerii proceselor comerciale.
Cisco este unul din liderii mondiali in comunicatiile Internet care transforma modul de conectare, de comunicare si de colaborare interpersonala. Echipamentele Cisco pentru zona europeana sunt furnizate de Cisco Systems International BV, o filiala in proprietate exclusiva a Cisco Systems, Inc.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private