Volkswagen va prezenta noul Golf VI la Salonul auto de la Paris
Data publicarii: 10-06-2008 | AutoGolful refuza sa iasa la pensie, ba mai mult, clientii fideli ai acestei marci se pregatesc pentru ultima generatie a longevivului Golf. Volkswagen vrea ca cea de-a 6-a generatie a masinii sa-i aduca un profit bun, odata cu lansarea sa pe piata, la sfarsitul lui 2008. Producatorul spera sa reduca cu 1.165 de euro costurile Golf VI, gratie unei mai bune utilizari a mijloacelor sale industriale.
Volkswagen isi va prezenta noul Golf la toamna, la Salonul auto de la Paris. Dupa iesirea pe piasa, producatorul auto spera sa vanda 700 de mii de unitati pe an, mai ales ca a reusit sa micsoreze costurile de productie ale noului Golf, cu 1165 de euro pe unitate.

In 2003, Golf V, care avea un pret destul de mare la lansare, avea nevoie operatiuni comerciale costisitoare. Este vorba despre adaugarea sistemului de climatizare in dotarea de serie. In ciuda faptului ca se vindeau peste 600 de mii de unitati anual, Golf V nu a fost niciodata rentabil pentru Volskwagen.
Martin Winterkorn, presedintele director al grupului, a promis ca noul Golf va fi mai bine echipat, fara insa ca pretul lui sa fie mai mare. In acest sens, Volkswagen s-a gandit la masuri suplimentare.
Producatorul a decis ca masinile sa fie fabricate la uzina de la Wolfsburg, si sa se munceasca cinci zile pe saptamana, in loc de 4. Aceasta madura va permite economisirea a 650 de euro pe vehicul. Mai mult de 630 de euro vor fi castigati in urma unei gestionari mai bune a modului de vanzare.
Constructorul estimeaza ca vanzarile aditionale aduse de acest pret competitiv ii va aduce un castig de 200 de euro pe unitate. In acest fel, cresterea preturilor la materia prima, in special la otel, va fi mentinuta sub control, la fel ca si aprecierea euro.
The Money Channel
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025