Volkswagen va prezenta noul Golf VI la Salonul auto de la Paris
Data publicarii: 10-06-2008 | AutoGolful refuza sa iasa la pensie, ba mai mult, clientii fideli ai acestei marci se pregatesc pentru ultima generatie a longevivului Golf. Volkswagen vrea ca cea de-a 6-a generatie a masinii sa-i aduca un profit bun, odata cu lansarea sa pe piata, la sfarsitul lui 2008. Producatorul spera sa reduca cu 1.165 de euro costurile Golf VI, gratie unei mai bune utilizari a mijloacelor sale industriale.
Volkswagen isi va prezenta noul Golf la toamna, la Salonul auto de la Paris. Dupa iesirea pe piasa, producatorul auto spera sa vanda 700 de mii de unitati pe an, mai ales ca a reusit sa micsoreze costurile de productie ale noului Golf, cu 1165 de euro pe unitate.

In 2003, Golf V, care avea un pret destul de mare la lansare, avea nevoie operatiuni comerciale costisitoare. Este vorba despre adaugarea sistemului de climatizare in dotarea de serie. In ciuda faptului ca se vindeau peste 600 de mii de unitati anual, Golf V nu a fost niciodata rentabil pentru Volskwagen.
Martin Winterkorn, presedintele director al grupului, a promis ca noul Golf va fi mai bine echipat, fara insa ca pretul lui sa fie mai mare. In acest sens, Volkswagen s-a gandit la masuri suplimentare.
Producatorul a decis ca masinile sa fie fabricate la uzina de la Wolfsburg, si sa se munceasca cinci zile pe saptamana, in loc de 4. Aceasta madura va permite economisirea a 650 de euro pe vehicul. Mai mult de 630 de euro vor fi castigati in urma unei gestionari mai bune a modului de vanzare.
Constructorul estimeaza ca vanzarile aditionale aduse de acest pret competitiv ii va aduce un castig de 200 de euro pe unitate. In acest fel, cresterea preturilor la materia prima, in special la otel, va fi mentinuta sub control, la fel ca si aprecierea euro.
The Money Channel
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an