Ramada isi extinde lantul hotelier in Iasi si Brasov
Data publicarii: 11-06-2008 | AfaceriRamada isi extinde lantul hotelier la Brasov cu o investitie de tip greenfield de 20 milioane euro si la Iasi cu o investitie de 6,5 milioane euro pentru renovarea si modernizarea fostului Hotel Orizont, au anuntat marti reprezentantii grupului hotelier in Romania.
"Cand s-a decis semnarea contractelor de franciza pentru aceste doua locatii, am avut in vedere atat potentialul provenit din turismul de afaceri cat si cel din turismul de vacanta. Brasovul este un oras important situat in centrul tarii, care prezinta o oferta insuficienta in ceea ce priveste locatiile destinate conferintelor. La Iasi, plasarea in centrul orasului aproape de principalele obiective turistice face apetisant hotelul Ramada Iasi City Center atat pentru turismul de bussines cat si pntru cel de vacanta" a declarat senior associate Trend Hospitality, Sonia Nastase.
Astfel, numarul de camere de hotel in Brasov si Iasi creste cu 191 de camere de patru stele incepand cu luna iunie 2008 in Iasi, respectiv luna iulie 2008 in Brasov.
Hotelul Ramada Brasov va deveni operational in luna iulie si este o investitie de tip greenfield de 20 milioane euro avand o capacitate de 106 camere, opt apartamente si un apartament prezidential. In plus hotelul are un centru de conferinte cu patru sali, un restaurant cu capacitate de 100 persoane si facilita de relaxare. Hotelul este detinut de dezvoltatorul HT Tower, iar managerii estimeaza un grad de ocupare de 70% pentru 2008.
Hotelul Ramada Iasi City Center a necesitat o investitie de 6,5 milioane euro pentru renovare si modernizarea fostului Hotel Orizont, are o capacitate de 76 de camere, un restaurant de 180 de locuri , o cafenea, un club si cinci sali de conferinte modern echipate.
Portofoliul Ramada in Romania cuprinde hotelurile Ramada Plaza, Ramada Majestic si Ramada Nord, in Bucuresti, si Ramada Sibiu, in tara.
Totodata, directorul de vanzari si marketing al Ramada Plaza, Elena Mesina, anunta in februarie ca Best Western Parc Hotel va deveni la inceputul anului 2009 Ramada Hotel, in urma unei investitii de aproximativ 1,5 milioane de euro.
Brandul Ramada este reprezentat in Romania de Trend Hospitality care actioneaza ca dezvoltator strategic in Romania, Bulgaria si Republica Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a brandurilor din portofoliul Wyndham respectiv Ramada, Super 8 Motel si Days Inn.
Ramada Worldwide este parte a grupului Wyndham Hotel Group care este cel mai mare grup hotelier la nivel international si este prezent pe sase continente, cu un total de 6550 de hoteluri. Brandul Ramada a fost creat in 1954, iar in 2004 a intrat in portofoliul Wyndham Hotel Group.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor