Bridgestone va deschide in 1 iulie un centru de vanzari in Romania
Data publicarii: 11-06-2008 | AfaceriBridgestone, producatorul belgian de anvelope, va deschide in data de 1 iulie un centru de vanzari in Romania, in paralel cu altele doua in Slovacia si Letonia, a anuntat compania, printr-un comunicat.
Centrele vor fi localizate in Bucuresti (Romania), Bratislava (Slovacia) si Riga (Letonia). Potrivit companiei, noile centre vor fi responsabile de activitatile de vanzare si marketing pe cele trei piete si se vor ocupa, de asemenea, de oferirea unor servicii de calitate clientilor.
"Vanzarile noastre in Romania, Slovacia si statele baltice au crescut semnificativ in ultimii ani", a declarat vicepresedintele de vanzari si marketing al Bridgestone Europa, Gerry Duffy. El a precizat ca Bridgestone trebuie sa se apropie mai mult de aceste piete si sa-si consolideze pozitia actuala.
Bridgestone Europa are sediul la Bruxelles in Belgia si este o divizie cheie a corporatiei Bridgestone. Compania concepe si produce anvelope de inalta calitate in Europa, unde prin cele 17 subsidiare ale sale, precum si alte canale de distributie, efectueaza vanzari in intreaga Europa, inclusiv pe pietele din estul continentului. Produsele Bridgestone sunt exportate, de asemenea, in afara Europei, inclusiv in Japonia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză