Asistent electronic la cumparaturi
Data publicarii: 12-06-2008 | DiverseIn curand, clientii fideli ai supermarketurilor vor purta un dispozitiv special, asemanator unui telefon mobil. Acesta va scana codurile de bare, va calcula valoarea cosului, va indica termenul de garantie al produselor si va oferi informatii despre reduceri sau despre promotii.
Abia dupa ce v-ati asigurat ca veti beneficia de ajutorul acestui asistent puteti incepe linistit cumparaturile. Dispozitivul scaneaza codurile de bare de pe produse, calculeaza valoarea cosului, da informatii despre produs - ca de exemplu termenul de garantie, si chiar indica zona si raftul in care puteti gasi produsul pe care il cautati, da detalii despre reduceri, promotii si puncte de loialitate.
Tehnologia, denumita Shopevolution, este folosita deja in magazinele din Italia, Spania si Olanda. Asistentul de cumparaturi este importat si in Romania, de firma Eutron, dar pana acum nu a fost achizitionat de niciun lant de magazine.
"Caracteristica esentiala a tehnologiei Shopevolution 3.0 transforma terminalul dintr-un simplu cititor de coduri de bare intr-un adevarat asistent de cumparaturi personalizat. Clientii au astfel un ajutor virtual care ii insoteste in raidul lor la cumparaturi", explica reprezentantii importatorului.
"Nu peste mult timp, cred ca in cateva luni, magazinele din Romania se vor dota cu astfel de dispozitive", explica ei. Solutia este utila atat pentru cumparatori, care beneficiaza de toate datele legate de un produs, cat si pentru supermarket, care poate urmari procesul de alegere a unui produs. Si timpul de asteptare la casa de marcat se diminueaza, intrucat preturile produsele alese de la raft si trecute in prealabil prin asistentul de cumparaturi se descarca automat la casa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI