Banca Transilvania a lansat primul card de credit dedicat medicilor
Data publicarii: 16-06-2008 | Finante-BanciBanca Transilvania, prin Divizia Pentru Medici, a lansat pe piata primul card de credit dedicat in exclusivitate medicilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Noul produs, MasterCard FORTE pentru medici, ofera utilizatorilor beneficiile unui instrument de plata alternativ, cu o linie de credit de pana la 5.000 de EUR, Internet Banking gratuit timp de 6 luni si o polita de asigurare malpraxis.
"Sustinem medicii si, in acelasi timp, suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata cardurilor. Sunt doua puncte forte pe care le-am combinat pentru lansarea acestui card, care se inscrie printre proiectele Diviziei Pentru Medici, cea mai noua linie de afaceri a Bancii Transilvania. Credem ca profesia de medic implica o mare raspundere, de aceea am atasat cardului de credit o polita de asigurare malpraxis, incheiata printr-un parteneriat cu Astra - Uniqua. Acum medicii au si un card special pentru ei, lansat in premiera pe piata de BT" declara Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.
MasterCard FORTE pentru medici
Mastercard Forte pentru medici este un card de credit cu cont in lei si utilizare internationala. Utilizatorii beneficiaza de o perioada de gratie de pana la 55 zile, valabila atat pentru cumparaturi la comercianti, cat si pentru retragerile de numerar. In ceea ce priveste obligatiile de plata, rulajul lunar minim necesar este de 10% din valoarea creditului utilizat la sfarsitul lunii anterioare.
Cardul poate fi folosit pentru plati la comercianti atat in tara, cat si in strainatate, fara nici un comision. De asemenea, cu MasterCard FORTE medicii pot plati fara comision, facturile Orange, Vodafone sau Zapp, de la bancomatele BT.
Banca Transilvania detine 11% din piata de profil din Romania, cu peste 1.400.000 de carduri emise.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online