Publicitatea pe internet, o afacere de 65 de miliarde de dolari
Data publicarii: 27-06-2008 | MediaValoarea totala a pietei de publicitate pe internet va ajunge in 2008 la 65,2 miliarde de dolari, adica 10% din valoarea publicitatii pe toate mediile, iar pana in anul 2011 aceasta va fi de 106,6 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta 13,6% din total, potrivit unui studiu al International Data Corporation (IDC). Cele mai mari rate de crestere vor fi inregistrate in Europa Centrala si de Est si in Orientul Mijlociu si Africa, acestea majorandu-se, pana in 2011, cu 42,1%, respectiv 29,8%, relateaza portalul hotnews.ro.
Potrivit studiului IDC, cea mai mare pondere in totalul pietei de publicitate o va consemna piata publicitatii online din Europa de Vest, de 18,2%. Spre comparatie, acest raport va fi de 16,3% in Japonia si 14,6% in Statele Unite.Cu toate acestea, Statele Unite vor avea cea mai mare piata de publicitate din lume, cu o valoare totala de 265 miliarde de dolari in 2011, in vreme ce piata online va ajunge la o valoare de 45 miliarde de dolari.In 2008, peste cinci miliarde de dolari vor fi cheltuiti pe fiecare din cele patru mari categorii de reclame pe internet, continut pentru adulti si jocuri de noroc, informatii, electronice si computere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri