Operator de telefonie finantat exclusiv din reclame acum si in Europa
Data publicarii: 27-06-2008 | IT&CReuters ne informeaza ca primul operator de telefonie finantat exclusiv din reclame, Blyk, va intra pe piata germana, spaniola si belgiana anul viitor, dupa cum declara chiar reprezentantii companiei.
Blyk este o initiativa finlandezo-britanica, ce va oferi apeluri gratuite si mesaje text publicului cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani, in schimbul reclamelor vizionate. Compania este un pionier in domeniul sau si se pare ca operatorii se pregatesc sa intre in era reclamelor mobile, ajutati de tehnologii noi si de telefoanele avansate de pe piata. Germania si Spania sunt printre cele mai mari piete ale reclamelor din Europa, in vreme ce investitiile in reclame pe cap de locuitor sunt impresionante in Belgia.
De remarcat este faptul ca Blyk are deja peste 100.000 de clienti tineri, oferindu-le 217 mesaje text si 43 de minute de apeluri vocale pe luna, in schimbul primirii a pana la 6 mesaje publicitare pe zi. Printre firmele care si-au cumparat spatiu publicitar in aceste mesaje se numara Adidas, L'Oreal sau Manchester United. Conform studiilor efectuate de catre analisti, piata reclamelor mobile va atinge sume cuprinse intre 1 si 24 de miliarde de dolari in urmatorii 4 ani. La urma urmei, exista 3 miliarde de utilizatori de telefoane mobile in lume si ar fi pacat ca potentialul acestei piete sa nu fie exploatat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut