Promotiile de vara iti iau ochii si banii
Data publicarii: 27-06-2008 | LifestyleMagazinele au dat startul maratonului de oferte promotionale. Reducerile de preturi incep de la 20% si sfarsesc la 60%.
S-au invechit colectiile de bluze, fuste si rochii, ceea ce inseamna o mana bagata adanc in buzunar pentru o garderoba care sa se adapteze tendintelor. Primavara a trecut cu preturi destul de mari si firme "tari", in premiera pe piata romaneasca. Adica nu mai trebuie sa mergi in strainatate pentru Bershka, Pimkie sau La Pink. Dar, in continuare, trebuie sa ataci puternic cardul. Asta chiar daca, de ceva vreme, vitrinele te imbie frumos cu litere de-o schioapa sau chiar mai mari: "Promotii", "60% reducere". Si rafturile sunt inca pline.
Ofertele promotionale, care preced reducerile de vara, sunt cele de care orice cumparator oportunist stie ca trebuie sa profite: "Dupa aia nu mai gasesti nimic pe umerase si degeaba mai sunt ieftine daca n-ai de unde alege", rezuma scurt filosofia goanei dupa procente in minus Andreea, o tanara de mana careia "atarna" cu drag un barbat inalt si cu ceva burtica, dar care tine, in cealalta mana, vreo trei sacose. In Baneasa Shopping City.
Alege: 300, 150 sau 49,9 lei
Cel mai nou mall din Bucuresti, cu nume grele pe vitrine si haine scumpe in magazin, trece prin prima perioada de promotii. Ieri dupa-amiaza insa, poate nu a fost o zi buna, dar vanzatoarele de acolo s-au cam plictisit. Oricat de mare ar fi scris "PROMOTII" pe geamul de la intrare.
Pentru cumparatorii de weekend, inarmati-va cu rabdare si chef! In "Orasul cumparaturilor", promotiile sunt destul de atractive. La Orsay, vitrina promite preturi mai mici cu 20%, pana la 50%. Inauntru, o rochie scurta, dintr-un material grosut, dar natural, costa acum 49,9 lei, dupa ce, pana la sfarsitul saptamanii trecute, purtase eticheta cu 89,9 lei. Si mai sunt maiouri, fuste, pantaloni - al caror pret a intrat la apa cu 30 de procente.
Inaintezi in galeria comerciala: la Park Bravo, colectia veche e la jumatate de pret. O fusta numai buna pentru o primavara calduta a ramas la 150 de lei, jumatate din cat costa inainte. Sunt reduse si preturile la bijuterii, pantofi, cosmetice, decoratiuni si piese de mobilier de la Zara Home.
"O afacere buna"
Toate marile firme au adoptat tactica ofertelor promotionale, iar unele dintre produse se dovedesc a fi "o afacere buna".
"Sunt OK hainele acum. Raportand calitatea la pret, cu reducerile astea se mai merita sa iesi la cumparaturi", spune Veronica, o doamna insotita, in Plaza Romania, de fiica ei. Au trecut pe la Mango, Pull and Bear si Promod, dupa cum arata sacosele pe care le au.
Castro, BSB, Stefanel, Miss Sixty, Sermoneta Gloves si firmele din galeria Famous Brands, dar si Leonardo, Kenvelo si TinaR! sau House of Art au taiat din preturi acum, pana la jumatatea sau sfarsitul lunii viitoare, cand va incepe sezonul reducerilor oficiale. In toate magazinele veti gasi haine, genti, margele, cercei, pantofi si lenjerie intima cu preturi pana la 50 la suta mai mici.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut