Intact lanseaza un radio comercial in septembrie
Data publicarii: 01-08-2008 | MediaTrustul Intact va lansa, cel mai probabil la sfarsitul lunii septembrie a acestui an, o retea noua de radio, cu format comercial, care va emite la nivel national, a explicat Sorin Oancea, detinatorul a 25% din societatea Antena 3 SA, care administreaza, in prezent, radioul News FM.
De asemenea, postul de stiri News FM se va inchide, iar Romantic FM va emite, de acum inainte, doar in Bucuresti. Toate schimbarile vor fi implementate abia dupa ce compania va primi acordurile de la Consiliul National al Audiovizualului, la sfarsitul lui septembrie.
Potrivit lui Oancea, noua retea va fi lansata pe frecventa postului de stiri News FM din Bucuresti si a celor peste 20 de frecvente ale Romantic FM din tara. Numele noii retele nu a fost inca stabilit, asa cum nu au fost stabilite nici alte detalii legate de echipa, sedii etc., a spus Oancea. El a precizat insa ca reteaua va fi bazata pe muzica si divertisment si va fi pe genul Contemporary Hit Radio, cum sunt si Kiss FM sau Radio 21.
"News FM era doar o frecventa pe Bucuresti si era un format care s-ar fi sufocat daca ar fi ramas la acest stadiu. Pe de alta parte, extinderea postului in tara era prea costisitoare pentru trust - frecvente, achizitii de frecvente", a spus Sorin Oancea, care a explicat ca, in urma mai multor discutii, s-a ajuns la concluzia ca o retea comerciala ar fi mai potrivita in acest moment.
Despre Romantic FM, Oancea a spus ca este un format care se descurca foarte bine in Bucuresti, dar ca, in tara, nu are acelasi succes.
"Romanticul sta foarte bine in Bucuresti, insa, ca format national, nu este ceea ce ne-am fi dorit noi", a spus el. De asemenea, Oancea a mai spus ca postul Romantic FM avea foarte putina reclama, mai ales ca urmare a formatului: "Bagi reclama pe Romantic, ii distrugi formatul", a spus el. In urma operarii acestor schimbari, postul Romantic FM din Bucuresti va difuza, in continuare, reclama, insa genul care sa nu deranjeze ascultatorii acestui tip de radio, respectiv reclama premium, cross-promotion sau sponsorizare.
News FM s-a lansat pe 1 noiembrie 2007, pozitionandu-se ca primul post de radio de stiri din Romania care functioneaza pe principiul breaking news. Postul are acoperire in Bucuresti si emite pe 89 FM. Romantic FM a primit licenta de la CNA in decembrie 1994 si emite in Bucuresti din aprilie 1995.
Reteaua de statii locale a Romantic FM s-a lansat in anul 2006, iar in prezent, postul de radio are acoperire in 20 de orase. Trustul Intact, fondat in 1992, detine si posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, GSP TV si mai multe publicatii, printre care Jurnalul National, Saptamana Financiara si Gazeta Sporturilor. Printre competitorii Intact, pe segmentul radiourilor, se numara Lagardere, compania de radio Pro si SBS.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday