Orange aduce iPhone3G in Romania pe 22 august
Data publicarii: 06-08-2008 | IT&COrange Romania va aduce in tara noul iPhone 3G pe data de 22 august, aparatul imbinand toate caracteristicile iPhone cu capabilitatile retelei 3G, se arata intr-un comunicat de presa, transmis, miercuri, de compania de telefonie mobila.
iPhone 3G permite viteze de doua ori mai mari decat in cazul modelului precedent (pe baza testelor 3G si EDGE. Vitezele obtinute variaza in functie de conditiile din retea), are GPS incorporat pentru utilizarea serviciilor mobile de localizare si software-ul iPhone 2.0 care include accesul la Microsoft Exchange ActiveSync si ruleaza sute de aplicatii ale altor dezvoltatori, disponibile prin noul App Store.
"Suntem incantati ca suntem singurul operator care aduce in Romania iPhone 3G. Datorita retelei broadband extinse care permite transferul datelor la viteze 3G/HSDPA, clientii Orange din Romania vor avea posibilitatea sa se bucure de o experienta completa iPhone 3G incepand din data de 22 august", a declarat CEO Orange Romania, Richard Moat.
Pe data de 22 august, la ora 00:00, Orange va deschide simultan portile a 6 magazine Orange din tara, unde clientii Orange sunt asteptati sa ia parte la lansarea oficiala a iPhone: Orange concept store din Bucuresti si magazinele Orange din Iasi (Bd. Anastasie Panu), Cluj (Bd. 21 Decembrie), Brasov (St. Muresenilor), Timisoara (Bd. Republicii) si Constanta (Sos. Stefan cel Mare).
Incepand din 7 august, clientii isi pot inregistra online pre-comanda la adresa de web a Orange Romania.
O retea extinsa care se bazeaza pe tehnologiile EDGE, Wi-Fi, 3G si HSDPA ofera clientilor posibilitatea sa beneficieze de internetul mobil oricand si aproape oriunde. In plus, Orange va lansa noi planuri tarifare si beneficii pentru clientii iPhone 3G.
Noul model iPhone compatibil 3G a fost lansat in Austria, Portugalia si Elvetia incepand cu 11 iulie, in Franta din 17 iulie, iar pe celelalte piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa va fi lansat in cursul acestui an, potrivit reprezentantilor Orange si Apple.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,088 milioane de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 173 milioane de clienti pe cinci continente.
La sfarsitul lunii iunie 2008, Orange Romania avea venituri de 321 milioane de euro, in crestere cu 8,8% in al doilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 89 de magazine in toata tara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză