Insight for Search, un nou serviciu gratuit de la Google
Data publicarii: 07-08-2008 | MediaGoogle a lansat un nou serviciu gratuit, Insight for Search care ajuta clientii din publicitate sa inteleaga comportamentul de cautare. Astfel, utilizatorii pot urmari care sunt cele mai populare si mai frecvent cautate cuvinte de pe net, precum si zonele geografice de unde provin cautarile.
Insights of Search este o extensie a serviciului Google Trends, lansat in urma cu doi ani si care permitea afisarea celor mai cautate cuvinte din diferite zone geografice. Insight oferta insa rezultate mai cuprinzatoare si ofera posibilitatea analizarii in detaliu a datelor returnate.
Serviciul se adreseaza in mod special companiilor de publicitate care isi pot programa si lansa o anumita campania pentru o anumita zona in functie de atitudinea consumtorilor in respective regiune.
CNET News via Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri