Casele se vand si pe YouTube
Data publicarii: 11-08-2008 | ImobiliareAgentii imobiliari din toata lumea aleg sa-si promoveze proprietatile pe site-uri precum YouTube, care nu sunt dedicate tranzactiilor imobiliare, dar au multi vizitatori, noteaza Cotidianul.
Internetul devine un instrument din ce in ce mai utilizat de actorii de pe piata imobiliara. Traditionalele site-uri de promovare a ofertelor nu mai sunt insa la mare pret. Agentii companiilor imobiliare din toata lumea decid sa promoveze produsele pe site-uri care au multi vizitatori. Asa s-a ajuns la YouTube, loc dedicat in general amatorilor de divertisment. In prezent, o simpla cautare "house for sale" pe acest portal va aduce un numar impresionant de proprietati oferite spre vanzare.
Oferta din Romania este destul de saracacioasa deoarece doar putine companii imobiliare utilizeaza in prezent aceasta metoda de publicitate, preferate fiind anunturile in ziare sau pe portalurile imobiliare.
Nu la fel stau lucrurile in cazul companiilor din strainatate care posteaza pe YouTube videoclipuri de promovare chiar si pentru proprietati scumpe, care costa milioane de dolari. De exemplu, din fata calculatorului se poate face un tur al unei superbe vile din Atlanta, care costa 3.200.000 de dolari.
Oferta este generoasa si pentru toate buzunarele. Printre altele, sunt scoase la vanzare vile cu piscina in zonele turistice din Thailanda, la preturi cuprinse intre 80.000 si 200.000 de euro, case in sudul Frantei, cu preturi care pornesc de la 50.000 de euro, sau apartamente in statiuni din Turcia, precum Oludeniz, cu 60.000 de euro. O vila in Halkidiki, pe malul marii, se vinde cu 250.000 de euro, in vreme ce o casa in California este oferita pentru 380.000 de euro.
Aceasta metoda de promovare este avantajoasa atat pentru agentii imobiliari, cat si pentru cumparatori. Astfel, principalul avantaj al agentilor este ca anunturile postate in acest fel au o expunere foarte mare, in conditiile in care portalul YouTube este accesat saptamanal de milioane de persoane. Mai mult, totul este gratis. Pe de alta parte, cei care ofera spre vanzare imobilele pot sa adauge turului virtual o coloana sonora si imagini cu imprejurimile, astfel incat sa faca prezentarea mai spectaculoasa. Nu in ultimul rand, linkul catre prezentarea proprietatii poate fi trimis prin e-mail clientilor din baza de date.
Pentru cumparatori, avantajul consta, in primul rand, in faptul ca pot sa viziteze din fata calculatorului mai multe imobile dintr-o anumita zona, fara sa fie nevoie sa treaca prin mai multe pagini web. Se economiseste timp si din faptul ca o vizionare preliminara a unei proprietati va elimina vizionarile la fata locului pentru locuinte care nu sunt pe placul celor care vor sa faca o astfel de achizitie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor