Frumusetea ajuta cariera
Data publicarii: 18-08-2008 | HR/CariereDe multe ori, in recrutare frumusetea este judecata la fel ca si alte calitati: in functie de contributia pe care o are in obtinerea rezultatelor, noteaza Evenimentul Zilei. In joburi precum promoter, receptioner, manechin, model, stewardesa, interactiunea cu clientul poate sa nu fie de lunga durata. Prin urmare, angajatul respectiv isi poate dovedi calitatile prin aparitia sa.
"Selectia si recrutarea in aceste domenii respecta adesea niste canoane fizice - inaltime, greutate. Insa chiar si la un concurs de frumusete nu este suficient doar aspectul. El trebuie dublat de alte calitati precum increderea in sine, naturaletea, istetimea", spune Ioana Moholea, project manager al Perspective Group.
In vanzari, televiziune sau relatii cu publicul, aspectul fizic e cel care deschide placut o discutie. Mai departe insa e nevoie de o serie de trasaturi care tin de personalitatea, abilitatile si educatia persoanei din acel post.
Clientii, mai toleranti
Un aspect fizic placut iti asigura un drum catre succesul in cariera si chiar in viata.
"Exista numeroase studii, atat referitoare la succesul profesional, cat si la reusita in viata de familie, a persoanelor cu proportii echilibrate, asa ca nu putem sa ignoram acest aspect. Oamenii, inclusiv clientii, sunt mai toleranti, au rabdare mai multa atunci cand interactioneaza cu o persoana cu atribute fizice placute, proportionate, sau cu o persoana foarte ingrijita, imbracata corect si cu gust", este de parere Nevenca Doca, directorul de resurse umane al Bancii Transilvania.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an