BRD a lansat primele sale carduri cu cip
Data publicarii: 18-08-2008 | Finante-BanciBRD-Groupe Societe Generale a lansat luni primele sale carduri cu cip, sub standardul EMV, prin care se pot realiza tranzactii la bancomate sau la comercianti cu un grad mai inalt de securitate, a anuntat, luni, banca.
Cardurile emise de BRD sunt realizate sub standardul EMV (Europay, Mastercard si Visa), care permite interoperabilitatea cardurilor cu cip cu bancomate (ATM) si aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).
Primele carduri cu cip ale BRD sunt sub sigla Maestro si Cirrus, urmand ca ulterior sa fie lansate si carduri cu cip MasterCard.
Pana la sfarsitul acestui an, banca va integra noua tehnologie pentru tot portofoliul de carduri, se mai precizeaza in comunicatul bancii.
Cardurile cu banda magnetica aflate in stoc vor functiona normal pe toata perioada validitatii acestora, urmand ca la momentul reinnoirii sa fie inlocuite automat cu noua tehnologie cu cip.
BRD-Groupe Societe Generale, a doua banca de pe piata romaneasca dupa retea si active, a emis peste 2,2 milioane de carduri si opereaza o retea de 1 370 bancomate si peste 15.000 de POS-uri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri