Lugera & Makler se apropie de locul 1 pe piata de HR
Data publicarii: 20-08-2008 | AfaceriSubsidiara locala a grupului olandez Lugera&Makler, numarul doi in acest moment pe piata locala in domeniul selectiei si plasarii de personal, a realizat, in primele sase luni ale acestui an, o cifra de afaceri de 9,8 mil.euro, in crestere cu 75% fata de perioada similara a anului 2007, aproape dublu fata de ritmul de crestere al pietei.
Olandezii de la Lugera incep sa ameninte pozitia de lider detinuta in Romania de firma elvetiana Adecco, numarul unu in HR si la nivel mondial. Cresterile realizate de Lugera&Makler in trimestrul si semestrul unu ale acestui an au fost de 60%, respectiv 75%, procentaje mult mai mari fata de cele inregistrate de compania Adecco, numarul unu in prezent pe piata locala, care a avut o crestere de doar 35% in trimestrul unu din 2008. Adecco a realizat pe piata din Romania, in T1 2008, o cifra de afaceri de 5,2 milioane de euro, prin doua dintre firmele de recrutare si leasing de personal, si un profit brut de 0,25 milioane de euro.
"Nu avem ca obiectiv sa depasim Adecco si nu ne-am stabilit inca planurile pentru urmatorii trei ani. Performantele noastre depind foarte mult de evolutia pietei si de aceea nu as vrea sa fac estimari pe termen lung", a declarat pentru Business Standard Cristina Savuica, managing partner al companiei Lugera&Makler. La nivelul anului trecut, diferenta de venituri intre numarul unu si numarul doi de pe piata locala era de 37%.
Domeniile cu cele mai multe solicitari pentru serviciile de recrutare au fost bankingul si productia, potrivit Cristinei Savuica. Pana in prezent, Lugera a recrutat peste 1.800 de candidati si, potrivit estimarilor reprezentantilor companiei, pana la finele acestui an, va plasa peste 5.500 de persoane pentru serviciile de leasing. "Profitul pentru primele sase luni a fost de 0,5 mil. euro. Pentru intreg anul 2008, estimam o cifra de afaceri de 20 milioane de euro si un profit de peste un milion de euro", adauga Savuica. Potrivit directorului Lugera, cresterile se datoreaza mai ales faptului ca multi dintre clientii companiei isi diversifica liniile de business si apeleaza si la alte segmente de servicii. In acelasi timp, numarul de clienti ai companiei a crescut cu aproximativ 30% de la inceputul acestui an.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză