Femeile nu stiu sa-si faca reclama ca sa promoveze
Data publicarii: 21-08-2008 | HR/CariereReprezentantele sexului frumos refuza sa-si puna in valoare contributiile personale la locul de munca, arata un studiu international. Femeile sunt propriii lor dusmani la locul de munca, conchide un studiu international, care arata ca reprezentantele sexului slab sunt mai putin inclinate decat barbatii sa se autopromoveze si sa-si faca relatii. Potrivit Reuters, studiul face parte din cartea "Psihologia reticentei vanzarilor prin telefon", scrisa de cercetatoarea americana Shannon L. Goodson, si compara performantele obtinute de 11.500 de femei si 16.700 de barbati din 34 de tari.
Goodson arata ca femeile care lucreaza din Marea Britanie, Statele Unite si China sunt mai inclinate sa-si promoveze interesele, cele din Noua Zeelanda si Suedia fiind cele mai timide, inaintea celor din Australia si Canada. Pe ansamblu insa, femeile nu fac suficiente eforturi pentru a promova in cariera, a apreciat Goodson. "Nu femeile au creat plafonarea, acea bariera invizibila considerata vinovata de limitarea abilitatilor lor de a castiga cat merita, dar ele contribuie la mentinerea ei", a declarat cercetatoarea.
Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall