Femeile nu stiu sa-si faca reclama ca sa promoveze
Data publicarii: 21-08-2008 | HR/CariereReprezentantele sexului frumos refuza sa-si puna in valoare contributiile personale la locul de munca, arata un studiu international. Femeile sunt propriii lor dusmani la locul de munca, conchide un studiu international, care arata ca reprezentantele sexului slab sunt mai putin inclinate decat barbatii sa se autopromoveze si sa-si faca relatii. Potrivit Reuters, studiul face parte din cartea "Psihologia reticentei vanzarilor prin telefon", scrisa de cercetatoarea americana Shannon L. Goodson, si compara performantele obtinute de 11.500 de femei si 16.700 de barbati din 34 de tari.
Goodson arata ca femeile care lucreaza din Marea Britanie, Statele Unite si China sunt mai inclinate sa-si promoveze interesele, cele din Noua Zeelanda si Suedia fiind cele mai timide, inaintea celor din Australia si Canada. Pe ansamblu insa, femeile nu fac suficiente eforturi pentru a promova in cariera, a apreciat Goodson. "Nu femeile au creat plafonarea, acea bariera invizibila considerata vinovata de limitarea abilitatilor lor de a castiga cat merita, dar ele contribuie la mentinerea ei", a declarat cercetatoarea.
Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri