Maserati si Jaguar, marci exclusiv de Bucuresti
Data publicarii: 08-09-2008 | AutoJaguar, Maserati, Porsche, Smart si Cadillac sunt marci cumparate exclusiv in Bucuresti, in vreme ce marci precum Mini si Lexus sunt achizitionate aproape in totalitate de clientii din Capitala, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, in primele sapte luni ale acestui an, toate cele 23 de automobile de lux Maserati au fost livrate unor clienti din Bucuresti, respectiv 19 unitati Grand Turismo, 3 unitati Quattroporte si un Coupe. La fel si toate cele 79 de unitati Porsche vandute in primele sapte luni pe piata romaneasca, dintre care 13 unitati 911Carrera, 8 unitati 911Turbo si 53 de unitati Cayenne. In ceea ce priveste marca Jaguar, toate cele 145 de unitati au fost comandate de clienti din Capitala.

Cadillac a vandut 23 de unitati, toate in Bucuresti, dintre care 3 unitati BLS, 9 unitati CTS si 9 unitati Escalade. "Unele marci mai exclusiviste de masini sunt cumparate din Bucuresti de catre clientii persoane fizice din provincie, pentru ca aici sunt dealeri mai mari, care pot oferi reduceri substantiale de pret. In ceea ce priveste companiile, cele mai multe dintre cele mari au sediul in Capitala si cumpara masini de la dealerii din Bucuresti si pentru filialele din provincie.
Pe de alta parte, exista unele automobile, precum Smart si Mini, care se preteaza pentru aglomerarile urbane, cum este cazul Capitalei", a declarat pentru Business Standard Ernest Popovici, presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile.
In primele sapte luni, au fost livrate 57 de masini Smart, toate modelul For Two, exclusiv in Bucuresti. Cererea este semnificativa pe piata Capitalei si pentru modelul Mini, respectiv Lexus.
In intervalul ianuarie-iulie 2008, din totalul de 154 de masini Mini vandute in Romania, 113 unitati au fost livrate in Bucuresti. Din cele 40 de unitati modelul Mini One, 35 au fost livrate in Capitala, iar dintre cele 114 Cooper, 78 de unitati au revenit Bucurestiului. Similar, dintre cele 105 unitati Lexus comercializate in primele sapte luni din acest an, 76 de unitati au fost vandute in Bucuresti. In intervalul analizat, au fost comercializate 33 de unitati modelul IS (22 de unitati in Bucuresti), 17 unitati GS (13 unitati in Capitala), respectiv 16 LS (14 in Bucuresti).
Jaguar, Maserati, Porsche, Smart si Cadillac sunt marci cumparate exclusiv in Bucuresti, in vreme ce marci precum Mini si Lexus sunt achizitionate aproape in totalitate de clientii din Capitala, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, in primele sapte luni ale acestui an, toate cele 23 de automobile de lux Maserati au fost livrate unor clienti din Bucuresti, respectiv 19 unitati Grand Turismo, 3 unitati Quattroporte si un Coupe. La fel si toate cele 79 de unitati Porsche vandute in primele sapte luni pe piata romaneasca, dintre care 13 unitati 911Carrera, 8 unitati 911Turbo si 53 de unitati Cayenne. In ceea ce priveste marca Jaguar, toate cele 145 de unitati au fost comandate de clienti din Capitala.

Vanzarile de autoturisme s-au diminuat cu 1,8% pe piata romaneasca in primele sapte luni ale acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an