UniCredit Tiriac: Consultantii de vanzari promoveaza cel mai repede
Data publicarii: 11-09-2008 | HR/CariereUna dintre pozitiile cele mai importante si mai greu de acoperit de catre banci, in conditiile expansiunii retelelor in teritoriu, este aceea de director de agentie sau de sucursala. UniCredit Tiriac promoveaza pentru aceste posturi, in special, consultantii de vanzari.
"Pozitia pe care exista cea mai mare fluctuatie interna de personal ramane cea de consultant de vanzari, cu doi-trei ani de experienta si varsta cuprinsa intre 25 si 30 de ani, aceasta categorie de angajati avand cele mai mari oportunitati de crestere ca director de agentie sau de sucursala", spune Daniela Rohan, director executiv Resurse Umane pentru UniCredit Tiriac Bank.
In cazul in care doreste sa aplice pentru o noua pozitie superior ierarhica, fiecare angajat al UniCredit Tiriac Bank trebuie sa aiba minimum un an de experienta.
UniCredit Tiriac are in plan, pentru cea de-a doua parte a anului, recrutarea a inca 500 de persoane, care sa sustina dezvoltarea retelei de sucursale in toata tara, in conditiile in care numarul de angajati ai bancii, in momentul de fata, este de 3.100. "Nevoia de personal specializat se va resimti, in special, la nivelul noilor sucursale, dar si in unitatile deja existente si in sediul central. Pozitiile deschise in sediul central apar ca urmare a nevoii de sustinere a activitatii retelei, dar si ca un efect al promovarii interne sau la nivel international in cadrul UniCredit Grup", spune Daniela Rohan. UniCredit Tiriac Bank si-a propus pentru 2008 recrutarea a 1.400 de persoane. Recrutarea si selectia personalului la nivelul noilor sucursale dureaza mai mult pentru posturile specia- lizate si de management, fara ca banca sa identifice o zona anume a tarii in care recrutarea s-a desfasurat mai dificil. Cresterea salariala estimata de companie pe piata financiar-bancara pentru anul 2008 este de 20%, in conditiile competitiei pentru specialisti, care continua.
Ritmul extinderii bancilor, de aproape o mie de unitati pe an, se mentine, si in 2008, la acelasi nivel, potrivit specialistilor din domeniu. Pentru 2008, bancile si-au stabilit obiective care indica aparitia a peste 900 de noi unitati pana la finele anului. Competitorii Unicredit Tiriac Bank pe piata financiar bancara sunt: BRD Societe Generale, Raiffeisen Bank, BCR si ING Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii