Butic Montblanc de 5 milioane de euro
Data publicarii: 12-09-2008 | AfaceriCompania Conmart Trading, importatorul exclusiv pe piata autohtona a accesoriilor de lux Montblanc, are in plan o investitie de cinci milioane de euro in primul butic destinat brandului de origine germana pe piata locala, care va fi deschis in 2010, potrivit Business Standard.
Aceasta este, pana in prezent, cea mai mare investitie anuntata pe segmentul de lux la nivel local. Totodata, in termen de cinci ani, firma vizeaza dezvoltarea unei retele de magazine la nivel national, care presupune deschiderea a inca zece locatii in Bucuresti si provincie (printre orasele vizate fiind Iasiul), pentru care investitia nu a fost inca precizata.
Compania detine, in acest moment, doua magazine pe piata locala, ambele in Capitala, distribuind produsele Montblanc si prin reteaua magazinelor de bijuterii Cellini, precum si prin parteneriate cu magazine independente. Diferenta intre un magazin si un butic Montblanc consta in dimensiunea locatiei (buticul are circa 150 mp, semnificativ mai mult fata de un magazin), cat si in tipul produselor din portofoliu. Astfel, spre deosebire de un magazin, unde sunt comercializate doar o parte dintre colectii, in butic vor fi disponibile toate liniile producatorului, inclusiv accesoriile cu diamante si cele in editii limitate, care nu se gasesc, in acest moment, pe piata romaneasca, a declarat pentru Business Standard Anca Vasile, brand manager Montblanc. Pentru butic, prima locatie vizata ar fi artera Magheru din Capitala, unde firma mai are un magazin, deschis in urma cu patru ani, a mai spus Anca Vasile.
"Exista piata pentru astfel de produse in provincie, deoarece a crescut puterea de cumparare, iar brandul Montblanc a devenit foarte vizibil la nivel mondial, in ultimii cinci ani", explica reprezentantul firmei. Firma are discutii cu dezvoltatorii de centre comerciale pentru a incheia parteneriate, in vederea deschiderii de magazine. Montblanc are in portofoliu accesorii de birouri (sti- louri, pixuri), ceasuri si bijuterii. Conform reprezentantului companiei, Conmart Trading este importator al produselor Montblanc pe piata locala din anul 1999, firma fiind controlata de un om de afaceri israelian. In Romania, pozitionate la un nivel asemanator precum brandul Montblanc sunt produsele ST Dupont.

La nivel local, ultimii doi ani au fost marcati de aparitia mai multor magazine pozitionate pe segmentul de lux - Louis Vuitton sau Mengotti, pe segmentul de accesorii si imbracaminte, precum si Madison, Createur 5 D'Emotions sau Maison des Parfums, pe parfumuri de lux. Toate aceste locatii au necesitat investitii sub un milion de euro (Louis Vuitton este situat de surse din piata la nivelul de un milion de euro).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil