Butic Montblanc de 5 milioane de euro
Data publicarii: 12-09-2008 | AfaceriCompania Conmart Trading, importatorul exclusiv pe piata autohtona a accesoriilor de lux Montblanc, are in plan o investitie de cinci milioane de euro in primul butic destinat brandului de origine germana pe piata locala, care va fi deschis in 2010, potrivit Business Standard.
Aceasta este, pana in prezent, cea mai mare investitie anuntata pe segmentul de lux la nivel local. Totodata, in termen de cinci ani, firma vizeaza dezvoltarea unei retele de magazine la nivel national, care presupune deschiderea a inca zece locatii in Bucuresti si provincie (printre orasele vizate fiind Iasiul), pentru care investitia nu a fost inca precizata.
Compania detine, in acest moment, doua magazine pe piata locala, ambele in Capitala, distribuind produsele Montblanc si prin reteaua magazinelor de bijuterii Cellini, precum si prin parteneriate cu magazine independente. Diferenta intre un magazin si un butic Montblanc consta in dimensiunea locatiei (buticul are circa 150 mp, semnificativ mai mult fata de un magazin), cat si in tipul produselor din portofoliu. Astfel, spre deosebire de un magazin, unde sunt comercializate doar o parte dintre colectii, in butic vor fi disponibile toate liniile producatorului, inclusiv accesoriile cu diamante si cele in editii limitate, care nu se gasesc, in acest moment, pe piata romaneasca, a declarat pentru Business Standard Anca Vasile, brand manager Montblanc. Pentru butic, prima locatie vizata ar fi artera Magheru din Capitala, unde firma mai are un magazin, deschis in urma cu patru ani, a mai spus Anca Vasile.
"Exista piata pentru astfel de produse in provincie, deoarece a crescut puterea de cumparare, iar brandul Montblanc a devenit foarte vizibil la nivel mondial, in ultimii cinci ani", explica reprezentantul firmei. Firma are discutii cu dezvoltatorii de centre comerciale pentru a incheia parteneriate, in vederea deschiderii de magazine. Montblanc are in portofoliu accesorii de birouri (sti- louri, pixuri), ceasuri si bijuterii. Conform reprezentantului companiei, Conmart Trading este importator al produselor Montblanc pe piata locala din anul 1999, firma fiind controlata de un om de afaceri israelian. In Romania, pozitionate la un nivel asemanator precum brandul Montblanc sunt produsele ST Dupont.

La nivel local, ultimii doi ani au fost marcati de aparitia mai multor magazine pozitionate pe segmentul de lux - Louis Vuitton sau Mengotti, pe segmentul de accesorii si imbracaminte, precum si Madison, Createur 5 D'Emotions sau Maison des Parfums, pe parfumuri de lux. Toate aceste locatii au necesitat investitii sub un milion de euro (Louis Vuitton este situat de surse din piata la nivelul de un milion de euro).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an