Allianz vrea sa ajunga la 100 milioane clienti cu ajutorul HSBC
Data publicarii: 18-09-2008 | AfaceriAllianz, cel mai mare asigurator din Europa, are ca obiectiv 100 milioane de clienti in urmatorii ani, ajutat de un acord de cooperare in vanzari la nivel mondial, incheiat cu cea mai mare banca europeana, HSBC, relateaza Reuters.
Allianz, care avea anul trecut circa 85 milioane clienti in intreaga lume, planuieste sa compenseze stagnarea din pietele mature ale Europei de Vest prin continuarea extinderii in regiunile emergente din Europa de Est si Asia, a declarat CEO-ul Allianz, Michael Diekmann.
Aceste piete cu un ritm accelerat al cresterii sunt estimate sa inregistreze vanzari de cel putin 20 miliarde euro pana in 2010-2011, fata de 15 miliarde euro estimate pentru acest an si pentru 2009, a declarat directorul Allianz responsabil pentru aceste regiuni, Werner Zedelius.
Allianz are pana in prezent 27 de milioane de clienti in pietele emergente, ce au contribuit cu circa 13% la totalul vanzarilor si cu 10% la profitul net din 2007.
Acordul de cooperare cu HSBC este dezbatut de trei ani si este estimat sa genereze prime din asigurari in valoare de 300 milioane euro pana in 2011.
HSBC este cea de-a treia banca din lume, ce dispune de o retea doarte extinsa de reprezentante prin care Allianz intentioneaza sa isi vanda produsele de asigurari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri