Allianz vrea sa ajunga la 100 milioane clienti cu ajutorul HSBC
Data publicarii: 18-09-2008 | AfaceriAllianz, cel mai mare asigurator din Europa, are ca obiectiv 100 milioane de clienti in urmatorii ani, ajutat de un acord de cooperare in vanzari la nivel mondial, incheiat cu cea mai mare banca europeana, HSBC, relateaza Reuters.
Allianz, care avea anul trecut circa 85 milioane clienti in intreaga lume, planuieste sa compenseze stagnarea din pietele mature ale Europei de Vest prin continuarea extinderii in regiunile emergente din Europa de Est si Asia, a declarat CEO-ul Allianz, Michael Diekmann.
Aceste piete cu un ritm accelerat al cresterii sunt estimate sa inregistreze vanzari de cel putin 20 miliarde euro pana in 2010-2011, fata de 15 miliarde euro estimate pentru acest an si pentru 2009, a declarat directorul Allianz responsabil pentru aceste regiuni, Werner Zedelius.
Allianz are pana in prezent 27 de milioane de clienti in pietele emergente, ce au contribuit cu circa 13% la totalul vanzarilor si cu 10% la profitul net din 2007.
Acordul de cooperare cu HSBC este dezbatut de trei ani si este estimat sa genereze prime din asigurari in valoare de 300 milioane euro pana in 2011.
HSBC este cea de-a treia banca din lume, ce dispune de o retea doarte extinsa de reprezentante prin care Allianz intentioneaza sa isi vanda produsele de asigurari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an