Allianz vrea sa ajunga la 100 milioane clienti cu ajutorul HSBC
Data publicarii: 18-09-2008 | AfaceriAllianz, cel mai mare asigurator din Europa, are ca obiectiv 100 milioane de clienti in urmatorii ani, ajutat de un acord de cooperare in vanzari la nivel mondial, incheiat cu cea mai mare banca europeana, HSBC, relateaza Reuters.
Allianz, care avea anul trecut circa 85 milioane clienti in intreaga lume, planuieste sa compenseze stagnarea din pietele mature ale Europei de Vest prin continuarea extinderii in regiunile emergente din Europa de Est si Asia, a declarat CEO-ul Allianz, Michael Diekmann.
Aceste piete cu un ritm accelerat al cresterii sunt estimate sa inregistreze vanzari de cel putin 20 miliarde euro pana in 2010-2011, fata de 15 miliarde euro estimate pentru acest an si pentru 2009, a declarat directorul Allianz responsabil pentru aceste regiuni, Werner Zedelius.
Allianz are pana in prezent 27 de milioane de clienti in pietele emergente, ce au contribuit cu circa 13% la totalul vanzarilor si cu 10% la profitul net din 2007.
Acordul de cooperare cu HSBC este dezbatut de trei ani si este estimat sa genereze prime din asigurari in valoare de 300 milioane euro pana in 2011.
HSBC este cea de-a treia banca din lume, ce dispune de o retea doarte extinsa de reprezentante prin care Allianz intentioneaza sa isi vanda produsele de asigurari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025