TVR lanseaza doua posturi tv in octombrie
Data publicarii: 19-09-2008 | MediaTeleviziunea Romana "se imbogateste" cu doua canale: TVR 3 si TVR Info, noteaza Adevarul. Octombrie pare sa fie luna decisiva pentru evolutia Societatii Romane de Televiziune in sezonul toamna-iarna. La inceputul lunii se va lansa TVR 3, un post generalist, care va prezenta evenimentele de interes regional.
Sase tipuri de programe va avea TVR 3: emisiuni informative, sociale, diverstiment, talk-show, sport si emisiuni pentru copii.
Toate vor avea un specific local, fiind produse de studiourile regionale din Craiova, Iasi, Timisoara, Cluj si Bucuresti. Mizele acestei televiziuni nu sunt vedetele si programele (grila nu surprinde prin nimic memorabil), ci informatiile si reportajele din diferite zone ale tarii.
Va conta foarte mult relevanta acestor evenimente regionale. Oferta comerciala a TVR 3, realizata de regia Splendid Media, stabileste un rate-card de 300 de euro pentru spoturile difuzate in toate intervalele orare.
Doua talk-show-uri par sa fie "pilonii" grilei: "Impact", program produs de fiecare studio teritorial in parte, care va dezbate subiecte din actualitatea sociala, si "Regional Express", o emisiune care va ataca teme politice locale. In zona programelor sociale, se remarca "Dincolo de granita", un program care va reflecta problemele romanilor care traiesc in tarile apropiate granitelor Romaniei.
Stiri din ora in ora la TVR Info
Tot in cursul lunii octombrie va fi lansat postul de stiri si informatii TVR Info. Va fi un canal de nisa, care va emite 24 de ore din 24 si se va adresa tuturor categoriilor de varsta. Vor fi difuzate informatii din traficul auto, feroviar si aerian, stiri despre mediu, sanatate, turism, sport, cultura si din lumea financiar-bancara.
TVR Info va avea trei "crawl-uri" (banda din josul ecranului): unul pentru stiri de interes general si evenimente de ultima ora, altul de informatii utilitare, iar pe ultimul vor fi afisate cotatiile de la Bursa de Valori Bucuresti si Bursa Monetar Financiara si Bursa de Marfuri Sibiu. Programele de stiri vor fi difuzate din ora in ora. Un spot publicitar la rate-card costa, si pe acest post tv, 300 de euro.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut