TVR lanseaza doua posturi tv in octombrie
Data publicarii: 19-09-2008 | MediaTeleviziunea Romana "se imbogateste" cu doua canale: TVR 3 si TVR Info, noteaza Adevarul. Octombrie pare sa fie luna decisiva pentru evolutia Societatii Romane de Televiziune in sezonul toamna-iarna. La inceputul lunii se va lansa TVR 3, un post generalist, care va prezenta evenimentele de interes regional.
Sase tipuri de programe va avea TVR 3: emisiuni informative, sociale, diverstiment, talk-show, sport si emisiuni pentru copii.
Toate vor avea un specific local, fiind produse de studiourile regionale din Craiova, Iasi, Timisoara, Cluj si Bucuresti. Mizele acestei televiziuni nu sunt vedetele si programele (grila nu surprinde prin nimic memorabil), ci informatiile si reportajele din diferite zone ale tarii.
Va conta foarte mult relevanta acestor evenimente regionale. Oferta comerciala a TVR 3, realizata de regia Splendid Media, stabileste un rate-card de 300 de euro pentru spoturile difuzate in toate intervalele orare.
Doua talk-show-uri par sa fie "pilonii" grilei: "Impact", program produs de fiecare studio teritorial in parte, care va dezbate subiecte din actualitatea sociala, si "Regional Express", o emisiune care va ataca teme politice locale. In zona programelor sociale, se remarca "Dincolo de granita", un program care va reflecta problemele romanilor care traiesc in tarile apropiate granitelor Romaniei.
Stiri din ora in ora la TVR Info
Tot in cursul lunii octombrie va fi lansat postul de stiri si informatii TVR Info. Va fi un canal de nisa, care va emite 24 de ore din 24 si se va adresa tuturor categoriilor de varsta. Vor fi difuzate informatii din traficul auto, feroviar si aerian, stiri despre mediu, sanatate, turism, sport, cultura si din lumea financiar-bancara.
TVR Info va avea trei "crawl-uri" (banda din josul ecranului): unul pentru stiri de interes general si evenimente de ultima ora, altul de informatii utilitare, iar pe ultimul vor fi afisate cotatiile de la Bursa de Valori Bucuresti si Bursa Monetar Financiara si Bursa de Marfuri Sibiu. Programele de stiri vor fi difuzate din ora in ora. Un spot publicitar la rate-card costa, si pe acest post tv, 300 de euro.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri