BMW pregateste pentru 2009 Seria 7 ActiveHybrid
Data publicarii: 23-09-2008 | AutoLuna viitoare Salonul Auto de la Paris va fi un prilej bun pentru marii producatori auto sa-si prezinte ultimile creatii si tehnologii. Anul acesta, marea provocare se pare ca sunt masinile hibride, mai multe companii dezvaluind deja intentia de a lansa pe piata motoare mixte.
BMW a facut publice primele detalii ale conceptului Seria 7 ActiveHybrid care se vrea o concurenta pentru Mercedes S400 BlueHYBRID. Modelul va fi un derivat al BMW 750i, un V8 de 407 CP completat de un motor electric de 20 CP.
Fata de modelul de baza, noul ActiveHybrid va reduce consumul de benzina cu 15%. Cei de la Mercedes au anuntat ca eficienta prototipului lor este de 21% fata de modelul de baza. Motorul este dezvoltat pe o platforma comuna cu Daimler, Chrysler si General Motors, partea electrica fiind activa doar la viteze mici.

Produsul celor de la BMW ar urma sa fie lansat pe piata la sfarsitul anului 2009 sau, cel mai tarziu, in 2010.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor