ALD Automotive si-a depasit deja tinta de vehicule gestionate pentru intregul an
Data publicarii: 23-09-2008 | AfaceriALD Automotive, divizia de leasing operational si administrare de flote auto a grupului Societe Generale, vrea sa administreze 5.500 de autovehicule la finalul lui 2009, dupa ce a depasit deja tinta pentru acest an, pe fondul cresterii fortei de vanzare, au anuntat marti reprezentantii firmei.
"Am depasit deja estimarile pentru acest an, care era de 4.000 de autovehicule gestionate. In august, ALD Automotive gestiona deja 4.285 de autovehicule, iar la sfarsitul acestui an estimam ca vom administra o flota de 4.400 - 4.500 de autovehicule", a declarat directorul comercial al companiei, Ovidiu Andreescu.
El a precizat ca atingerea acestor obiective depinde, insa, si de conjunctura pietelor internationale.
"Criza financiara internationala nu ne-a afectat. Compania a majorat nesemnificativ dobanzile, cu doar 0,5 puncte procentuale in acest an, deoarece finantarile s-au facut din interiorul grupului", a mai spus Andreescu.
Reprezentantul ALD Automotive este optimist in privinta contextului economic international, estimand ca va mai fi o perioada dificila de sase luni in care dobanzile vor creste in orice tara, dar ca, la finalul acestei crize, dobanda va reveni la normal.
"In ultimul timp, am deschis doua puncte de vanzare, la Timis si la Brasov, deoarece vrem sa dezvoltam reteaua in aceste zone ale tarii", a adaugat directorul comercial al companiei.
ALD Automotive vrea sa-si consolideze pozitia de lider pe piata de leasing operational full service (cu toate serviciile incluse n.r.) din Romania prin cresterea numarului de companii mici si mijlocii din portofoliu.
In ce priveste cifra de afaceri, ALD Automotive isi mentine estimarile pentru acest an la 16-20 milioane euro.
"Pentru anul viitor estimam o cifra de afaceri de 21-22 milioane euro", a declarat directorul general al companiei, Martin Kossler.
Tot in 2009, ALD Automotive estimeaza ca vinde aproximativ 900 de autovehicule second hand, pe fondul dezvoltarii activitatii de remarketing.
ALD Automotive si-a propus pentru anul viitor sa dezvolte sectorul de vanzari indirecte prin intermediul parteneriatelor, dar si sa implementeze un sistem de management al calitatii.
"Daca in prezent compania are 200 de clienti, pentru anul viitor estimam cel putin 50 de noi clienti", a mai spus Kossler.
Reprezentantii companiei au mentionat ca Renault, Ford si Peugeot sunt printre cele mai solicitate marci de masini, dupa care urmeaza Toyota si Volkswagen.
La finalul lui 2007, ALD Automotive avea peste 3.000 de autovehicule in administrare, de doua ori mai mult decat in decembrie 2006, si a raportat o cifra de afaceri de 10,4 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil