ALD Automotive si-a depasit deja tinta de vehicule gestionate pentru intregul an
Data publicarii: 23-09-2008 | AfaceriALD Automotive, divizia de leasing operational si administrare de flote auto a grupului Societe Generale, vrea sa administreze 5.500 de autovehicule la finalul lui 2009, dupa ce a depasit deja tinta pentru acest an, pe fondul cresterii fortei de vanzare, au anuntat marti reprezentantii firmei.
"Am depasit deja estimarile pentru acest an, care era de 4.000 de autovehicule gestionate. In august, ALD Automotive gestiona deja 4.285 de autovehicule, iar la sfarsitul acestui an estimam ca vom administra o flota de 4.400 - 4.500 de autovehicule", a declarat directorul comercial al companiei, Ovidiu Andreescu.
El a precizat ca atingerea acestor obiective depinde, insa, si de conjunctura pietelor internationale.
"Criza financiara internationala nu ne-a afectat. Compania a majorat nesemnificativ dobanzile, cu doar 0,5 puncte procentuale in acest an, deoarece finantarile s-au facut din interiorul grupului", a mai spus Andreescu.
Reprezentantul ALD Automotive este optimist in privinta contextului economic international, estimand ca va mai fi o perioada dificila de sase luni in care dobanzile vor creste in orice tara, dar ca, la finalul acestei crize, dobanda va reveni la normal.
"In ultimul timp, am deschis doua puncte de vanzare, la Timis si la Brasov, deoarece vrem sa dezvoltam reteaua in aceste zone ale tarii", a adaugat directorul comercial al companiei.
ALD Automotive vrea sa-si consolideze pozitia de lider pe piata de leasing operational full service (cu toate serviciile incluse n.r.) din Romania prin cresterea numarului de companii mici si mijlocii din portofoliu.
In ce priveste cifra de afaceri, ALD Automotive isi mentine estimarile pentru acest an la 16-20 milioane euro.
"Pentru anul viitor estimam o cifra de afaceri de 21-22 milioane euro", a declarat directorul general al companiei, Martin Kossler.
Tot in 2009, ALD Automotive estimeaza ca vinde aproximativ 900 de autovehicule second hand, pe fondul dezvoltarii activitatii de remarketing.
ALD Automotive si-a propus pentru anul viitor sa dezvolte sectorul de vanzari indirecte prin intermediul parteneriatelor, dar si sa implementeze un sistem de management al calitatii.
"Daca in prezent compania are 200 de clienti, pentru anul viitor estimam cel putin 50 de noi clienti", a mai spus Kossler.
Reprezentantii companiei au mentionat ca Renault, Ford si Peugeot sunt printre cele mai solicitate marci de masini, dupa care urmeaza Toyota si Volkswagen.
La finalul lui 2007, ALD Automotive avea peste 3.000 de autovehicule in administrare, de doua ori mai mult decat in decembrie 2006, si a raportat o cifra de afaceri de 10,4 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză