ALD Automotive si-a depasit deja tinta de vehicule gestionate pentru intregul an
Data publicarii: 23-09-2008 | AfaceriALD Automotive, divizia de leasing operational si administrare de flote auto a grupului Societe Generale, vrea sa administreze 5.500 de autovehicule la finalul lui 2009, dupa ce a depasit deja tinta pentru acest an, pe fondul cresterii fortei de vanzare, au anuntat marti reprezentantii firmei.
"Am depasit deja estimarile pentru acest an, care era de 4.000 de autovehicule gestionate. In august, ALD Automotive gestiona deja 4.285 de autovehicule, iar la sfarsitul acestui an estimam ca vom administra o flota de 4.400 - 4.500 de autovehicule", a declarat directorul comercial al companiei, Ovidiu Andreescu.
El a precizat ca atingerea acestor obiective depinde, insa, si de conjunctura pietelor internationale.
"Criza financiara internationala nu ne-a afectat. Compania a majorat nesemnificativ dobanzile, cu doar 0,5 puncte procentuale in acest an, deoarece finantarile s-au facut din interiorul grupului", a mai spus Andreescu.
Reprezentantul ALD Automotive este optimist in privinta contextului economic international, estimand ca va mai fi o perioada dificila de sase luni in care dobanzile vor creste in orice tara, dar ca, la finalul acestei crize, dobanda va reveni la normal.
"In ultimul timp, am deschis doua puncte de vanzare, la Timis si la Brasov, deoarece vrem sa dezvoltam reteaua in aceste zone ale tarii", a adaugat directorul comercial al companiei.
ALD Automotive vrea sa-si consolideze pozitia de lider pe piata de leasing operational full service (cu toate serviciile incluse n.r.) din Romania prin cresterea numarului de companii mici si mijlocii din portofoliu.
In ce priveste cifra de afaceri, ALD Automotive isi mentine estimarile pentru acest an la 16-20 milioane euro.
"Pentru anul viitor estimam o cifra de afaceri de 21-22 milioane euro", a declarat directorul general al companiei, Martin Kossler.
Tot in 2009, ALD Automotive estimeaza ca vinde aproximativ 900 de autovehicule second hand, pe fondul dezvoltarii activitatii de remarketing.
ALD Automotive si-a propus pentru anul viitor sa dezvolte sectorul de vanzari indirecte prin intermediul parteneriatelor, dar si sa implementeze un sistem de management al calitatii.
"Daca in prezent compania are 200 de clienti, pentru anul viitor estimam cel putin 50 de noi clienti", a mai spus Kossler.
Reprezentantii companiei au mentionat ca Renault, Ford si Peugeot sunt printre cele mai solicitate marci de masini, dupa care urmeaza Toyota si Volkswagen.
La finalul lui 2007, ALD Automotive avea peste 3.000 de autovehicule in administrare, de doua ori mai mult decat in decembrie 2006, si a raportat o cifra de afaceri de 10,4 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut