Noul card Visa 'green' pentru companii
Data publicarii: 24-09-2008 | Finante-BanciVisa Europe a incheiat un parteneriat cu RePay International in vederea lansarii noului card Visa "ecologic" pentru companiile din sectoarele public si privat din intreaga Europa, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Evenimentul are loc dupa lansarea primului card de credit din lume care neutralizeaza emisiile de carbon - Visa GreenCard - in Olanda in 2004, care a fost introdus cu succes pe piata de larg consum.
Conform noului contract, cele 4.600 de banci membre ale Visa din intreaga Europa pot emite carduri comerciale Visa care compenseaza emisiile de carbon ca parte a programului de compensare ClimaCount al RePay. In cadrul acestui program, companiile comerciale si institutiile publice vor sustine proiecte durabile. Spre exemplu, la fiecare plata efectuata cu un card Visa se stabileste nivelul emisiilor de carbon ale produsului sau serviciului, emisii care se compenseaza printr-un proiect in domenii precum exploatare forestiera sau energie regenerabila. ClimaCount beneficiaza de sprijinul ONG-ului Conservation International si a Institutului Olandez de Stiinte Aplicate TNO.
Cardul de plata inovator are la baza un concept de card predefinit care cuprinde o infrastructura tehnica de back office completa, ceea ce inseamna ca bancile membre nu vor fi nevoite sa investeasca masiv in functionalitatea de back office. Toate companiile posesoare carduri comerciale pot accesa pagina web www.climacount.com pentru a verifica lista achizitiilor facute, emisiile de carbon pe fiecare tranzactie si modalitatea de compensare a emisiilor.
"Visa Europe se straduieste permanent sa ofere membrilor sai propuneri unice atractive pentru clientii lor corporativi. Acest nou parteneriat ne permite sa oferim membrilor capacitatea de a efectua plati "ecologice" oriunde in Europa, raspunzand astfel cererii tot mai mari de initiative durabile. In acelasi timp, bancilor membre le este mai usor sa se implice deoarece nu trebuie sa investeasca masiv in functionalitatea speciala de back office, deoarece ClimaCount detine deja o astfel de functionalitate", a declarat Luc Janssen, Sef Visa Commercial.
Patrick Bunnik, CEO la RePay International, a afirmat: "Contractul cu Visa este o confirmare a schimbarii rapide de atitudine "ecologica", de la o posibila amenintare la o oportunitate de afaceri extraordinara. Aceasta noua evolutie a pietei corporative reprezinta una dintre urmatoarele etape ale extinderii programului ClimaCount. RePay se implica pe deplin si detine tot ceea ce este necesar pentru a putea oferi solutia noastra standard membrilor Visa din intreaga Europa."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză