Prima promotie de Executive MBA romani
Data publicarii: 26-09-2008 | HR/Cariere71 de manageri si antreprenori romani au primit diplomele de "manageri globali", dupa doi ani de Executive MBA la Asebuss, noteaza Cotidianul.
Majoritatea celor care au invatat, timp de trei ani, cum sa devina manageri in cadrul MBA-ului romano-american Asebuss sunt deja sefi la locurile lor de munca. Companiile de unde vin, multinationale in cele mai multe cazuri, le achita costurile de peste 20.000 de euro ale programului de master. Ele sunt din domenii diverse: Pfizer Romania, BCR, Raiffeisen, Athenee Palace Hilton, Dacia - Renault, KPMG, Ringier Romania sau Coca-Cola Company.
Programul este un parteneriat cu Kennesaw State University din Atlanta, Georgia, unde romanii s-au pregatit timp de o saptamana. "MBA ofera cursantilor cadrul dezvoltarii unui 'networking' valoros si noi oportunitati de business.
In multe situatii, costurile sunt suportate, integral sau partial, de companiile angajatoare, in general vorbim de companii mari multinationale", spune Marius Lumpan, country manager la D&R Consulting, companie de Executive Search. De multe ori, companiile care platesc cursurile prevad in contract si o perioada de trei-cinci ani, in care cei scoliti trebuie sa ramana fideli firmei.
Marcel Duhaneanu, rectorul Asebuss, a declarat ieri, la ceremonia de absolvire a primei generatii de Executive MBA din tara, ca programul de master "a pus accentul pe componenta globala", creand acel "om de afaceri matur, mai adaptabil, capabil sa fie modelat ca un manager global". In plus, ambasadorul SUA in Romania, Nicholas Taubman, i-a sfatuit pe absolventii imbracati in roba si toca "sa nu se concentreze pe supravietuire", ci sa devina cei mai buni, pentru ca traim pe o piata libera, care nu are mila.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut