Prima promotie de Executive MBA romani
Data publicarii: 26-09-2008 | HR/Cariere71 de manageri si antreprenori romani au primit diplomele de "manageri globali", dupa doi ani de Executive MBA la Asebuss, noteaza Cotidianul.
Majoritatea celor care au invatat, timp de trei ani, cum sa devina manageri in cadrul MBA-ului romano-american Asebuss sunt deja sefi la locurile lor de munca. Companiile de unde vin, multinationale in cele mai multe cazuri, le achita costurile de peste 20.000 de euro ale programului de master. Ele sunt din domenii diverse: Pfizer Romania, BCR, Raiffeisen, Athenee Palace Hilton, Dacia - Renault, KPMG, Ringier Romania sau Coca-Cola Company.
Programul este un parteneriat cu Kennesaw State University din Atlanta, Georgia, unde romanii s-au pregatit timp de o saptamana. "MBA ofera cursantilor cadrul dezvoltarii unui 'networking' valoros si noi oportunitati de business.
In multe situatii, costurile sunt suportate, integral sau partial, de companiile angajatoare, in general vorbim de companii mari multinationale", spune Marius Lumpan, country manager la D&R Consulting, companie de Executive Search. De multe ori, companiile care platesc cursurile prevad in contract si o perioada de trei-cinci ani, in care cei scoliti trebuie sa ramana fideli firmei.
Marcel Duhaneanu, rectorul Asebuss, a declarat ieri, la ceremonia de absolvire a primei generatii de Executive MBA din tara, ca programul de master "a pus accentul pe componenta globala", creand acel "om de afaceri matur, mai adaptabil, capabil sa fie modelat ca un manager global". In plus, ambasadorul SUA in Romania, Nicholas Taubman, i-a sfatuit pe absolventii imbracati in roba si toca "sa nu se concentreze pe supravietuire", ci sa devina cei mai buni, pentru ca traim pe o piata libera, care nu are mila.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor